Before I die

Dnes som blúdila po internete, čerpala inšpiráciu na nový príspevok, ktorá nakoniec aj prišla tak som rada lebo by sme asi na dnes ostali bez príspevku. Dnešný príspevok bude o tom, že čo všetko chcem dosiahnuť predtým, ako zomriem. Teraz som sa rozhodla zhromaždiť tie, ktoré som si zamilovala a čo by som fakt chcela dosiahnuť. Samozrejme, že niektoré sú možno vtipné, ale sú to moje sny tak to berte s nadhľadom. Snáď sa vám to bude páčiť a niečo také zrealizujete aj na svojom blogu. Ak áno tak kľudne zanechajte link rada sa nato pozriem.

7 comments:

  1. Nice !!! good luck


    http://daytontime.blogspot.com/2013/03/organize-now-challenge-medicine-cabinet.html?showComment=1372405140317#c1044178431377304287

    ReplyDelete
  2. Krasne si to napísala a inak máme spoločne záujmy :)))

    ReplyDelete
  3. Tak ako vidím aj ty miluješ hokej a cestovanie :))
    Prajem ti to :)

    ReplyDelete
  4. jo to s tím harrym bych chtěla taky :D ale máš krásný sny, já je mám taky a mám je sepsaný :D

    ReplyDelete
  5. Krásne sny :) Veľmi pekný článok :)

    ReplyDelete
  6. Pekné sny,dosť ich máme spoločné. Hlavne tú americkú časť a Paris. :)

    ReplyDelete
  7. 4,6,11,15,22 :) tie asi najviac ale ostatné máš tiež veľmi dobré :)

    Na mojom blogu je práve GIVEAWAY tak ak sa budeš chcieť zapojiť http://bibischw.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Blogger Template by DanyČuks