Black is back.

Konečne je tu víkend. Aj keď prejde iste veľmi rýchlo treba ho naplno užiť. Na víkend más strašne veľa plánov ale či všetky vyjdu to je ešte vo hviezdach. Milujem víkendy keď sa môžem len tak vyvaľovať v posteli, ísť kam len chcem a kedy len chcem a to najlepšie fotiť a písať na blog. Cez týždeň nemám čas ani sa nadýchnuť a to poznáte iste aj vy. V živote sa dejú zvláštne veci a tie najkrajšie veci v živote prichádzajú vtedy, keď ich najmenej čakáme. Aj napriek stressfull týždňu si myslím, že som mala celkom dobré obdobie. Keď však cez týždeň teplota o čosi stúpla, musela som to ihneď využiť a odskúšať môj nový kúsok. Zbožňujem ich! Sú to moje čierne čižmičky so zlatými doplnkami. Nestarnúca klasika, na ktorú sa dá vždy spoľahnúť a ktorá nikdy nesklame. V tomto období u mňa v šatníku najviac dominuje čierna farba, ktorá sa skvelo ladí s rôznymi farbami. Asi by som si mala obohatiť šatník aj s nejakými výraznými farbami. Pestrofarebná paleta predsa nikdy nesmie chýbať. Čižmičky sú nesmierne pohodlné a pôsobia veľmi zaujímavo. V podstate sú už dosť výrazné takže ich stačí doladiť k jednoduchému outfitu. Rozhodne by nemali chýbať ani v jednom šatníku. Ako som spomenula vyzeralo byť, že dnes bude výborné počasie. Aj bolo, dokedy sme sa nevybrali von na fotenie. Napriek všetkému som z nich ostala milo prekvapená. Vôbec mi v nich nebola zima a aj z vnútra sú veľmi príjemné. Čižmičky sú pre toto počasie pre mňa viac než ideálne.






Tento model a aj iné krásne topánky nájdete na Trendovo.sk. Úžasný e-shop, ktorý so svojou kvalitou vyniká medzi inými. Stačí si vybrať správny model podľa Vášho vkusu.

4 comments:

  1. Taky mám podobný botky a vůbec mi v nich není zima :) a super tričko! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  2. Those leggings look so gorgeous! I absolutely love your outfit.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hi,
    Thanks for visiting my blog, I LOVE black because it is easy to accessorize and it really does go with everything! Cute outfit :)

    ReplyDelete

Blogger Template by DanyČuks