More Than Vogue

Konečne som sa mohla vybrať aj niekam inam ako je kuchyňa či moja posteľ. Možno to bude znieť čudne, ale nerada sa válam v posteli aj cez deň. Čo už, je to tak a preto som dnes vymyslela, že by bolo na čase využiť moje staré časopisy. Na povale sa už zoznámili s prachom, tak som ich musela vyvetrať a nabúchať do nich nový pojem - život. Našla som v nich pre mňa povedomé veci, ktoré sa mi ihneď zaryli do duše. Troška som sa pohrala s obrázkami, ktoré som sa snažila kombinovať, skladať a zarámovať so svojou láskou. Snažila som sa aby hrali podmety v jednom smere, ale aby sa ich vyjadrenia nestretávali. Práve sa na nich pozerám a nútia ma spoznávať ich príbeh, ktorý mi môže pomôcť pri vysvetlení jednotlivých vecí. Už mi nezostáva nič iné, len sa kochať nad ich vonkajšou a vnútornou harmóniou. Radšej skočím späť do svojho kútika, kde som mala ostať ešte aj dnes, ale čo už, nevydržala som. Idem, zalejem si môj obľúbený čaj a nechám to všetko na náhodu, ktorú si potajomky zariadim ja sama. 

44 comments:

  1. Great post! :)
    Thanks for comment on my blog :)
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  2. V skole si mala urcite funkciu nastenkarky :-) Pekne fotky.
    //Kaviareň u mačky//

    ReplyDelete
  3. Perfektne napísané, radosť čítať pekne napísané riadky :)
    Ja som sa nedávno zbavovala tej hŕby časopisov čo sa u mňa nakopila a nedokázala som to urobiť bez toho, aby som si nevystrihla všetky obľúbené články a obrázky :D

    ReplyDelete
  4. Stotožňujem sa s komentárom od "Bielej mačky". :-) Krása <3
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  5. Nejdříve bych chtěla poděkovat za vážně úžasně motivující a velmi milý komentář, kterého si moc vážíme a doufáme, že se k nám budeš ráda vracet, a že Tě nezklameme :-)

    Tenhle zlepšovák je naprosto boží! Tohle je vážně skvělé, staré časopisy mají tak nové využití! Geniální :-)

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I love those photos *o*
    I'm following you. Follow back? (you don't need to comment)
    sleepy-deer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wspaniały blog :) Świetny wygląd :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  8. skvele kolaze;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nice!

    thanks for visiting my blog! :D

    Have a great day!
    Animated Confessions

    ReplyDelete
  10. nice!:*
    obs/obs?
    kochana, poklikasz u mnie:

    ReplyDelete
  11. Love the adidas stickers over the nips! Awesome inspiration board

    COOCOO FOR COCO

    ReplyDelete
  12. Love it !

    Follow me on GFC and/or Instagram ( @hekyma ). I'll follow you back.
    WWW.HEKYMA.COM

    ReplyDelete
  13. Great!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  14. Amazing post and pics, thx for sharing.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  15. Super článok a nádherná nástenka :) Zbožňujem recyklovanie časopisov takýmto spôsobom :3
    GlitterCircus

    ReplyDelete
  16. tiež mám takúto nástenku, ale ja tam mám skôr samé ploché brušká, aby ma to nakoplo v cvičení :)
    ľúbezná

    ReplyDelete
  17. Great post! :) Amazing photos!
    Have a good day!

    ReplyDelete
  18. I really love your style. It's awesome. Now I don't want to miss any news from you. I'm definitely your reader. And, of course, it will be cool `if you read my blog as well! http://whyshy.me/en/

    ReplyDelete
  19. świetny post ! zostaję na dłużej :)
    może obs/obs ? jeśli tak zacznij :)
    zapraszam do mnie : http://flowers1410.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. I love it! SO MUCH! :)

    Hello dear, I’m an italian blogger and what do you think to follow each other here and on the other social networks? Thank you so much! Let me know when you follow me and I’ll follow back.
    Giada, blogger of Being Over the Moon

    ReplyDelete
  21. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    ReplyDelete
  22. Amazing collages, really lovely <3
    xx Ama

    PHUCKITFASHION

    ReplyDelete
  23. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    Gewinne ein 925er Silberarmband und ein Reinigungschaum von Shiseido auf meinen Blog.
    Win a 925 silver bracelet and a gentle cleanser by Shiseido on my blog.

    ReplyDelete
  24. i love it! nice pictures :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. nice magazine spreads!! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    ReplyDelete

Blogger Template by DanyČuks