Road to Hell

Choroba ma za necelé dva dni dala tak dole, že až. Mala som na pláne tento víkend užiť čo najviac ale čo už, hlavné je zdravie. Musím sa o svoje zdravie starať a dbať nato, aby by bolo čo najlepšie. Tento týždeň mi nič iné neostáva, len sa pozerať von oknom na zabávajúcich ľudí a smutíť, že ja nemôžem ísť von. Ale má to aj svoje výhody. For example, že aspoň môžem vymyslieť nový dizajn na blog a usporiadať si svoje veci. Bolo by už na čase. Teraz ma napadá, že ani som na Vám nepochválila, že som dostala nový fotoaparát. Som nesmierne šťastná a teším sa už aj vtedy, keď si ho môžem vziať do svojich rúk. A nie to ešte s ním fotiť, je super! Konečne môžem vyfotiť všetko čo sa mi len zachce a nemusím sa báť, že fotka nebude presne podľa mojicih predstáv. Keď už tak, pomaly ale iste sa blížime k obľúbenej dobe. Nesmierne sa teším už na letný čas, výlety a na život bez starostí. Presne o tom je aj leto, len nechať aby si Vás osud zapísal do debilníčka a čakať čo Vám vymyslí. Už len dúfať, že milo prekvapí. Toľko nápadov a ešte je len jar. Zatiaľ sa musíme uspokojiť s fotkami a zážitkami, ktoré vznikli v náručí našej perličky, Slovenska. 

18 comments:

  1. Určitě nesmutni za oknem. Já když jsem nemocná, tak si vezmu noťas do postele a dělám si věci pro sebe a hlavně mám čas i na procházení druhých blogů. :-) Přeji brzké uzdravení. :-)
    giveaway

    ReplyDelete
  2. První fotka je top! :)) Jinak přeji rychlé uzdravení :)

    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
  3. I'm in love with your shoes and outfit! Great photos!

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia :)
    http://bymartynaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. If you follow me, i'll follow you back :) http://knowthyself99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. pekné fotky :) ja sa tiež veľmi teším na leto, keď nebudem musieť rozmýšľať nad školou a len si užívať život, chodiť po výletoch a tak :)
    janesworldblog

    ReplyDelete
  7. I don't understand, but I am from Poland and something is clear, our leangues are similar. ;)

    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Lovely photos :) Visit my blog please. Wishes from Poladn :)

    http://looyourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Amazing photos, I don't understand where they were taken but I would love to go there.

    xx Z&G

    www.temple-of-beauty.com

    ReplyDelete
  10. super inlove with the locations...
    great for shooting :)
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    ReplyDelete

Blogger Template by DanyČuks