Wishlist ♥

12:25

Leto je už tu a my sa ani nenazdáme a hneď si môžeme vyťahovať kabát, lebo tu bude jeseň. No zatiaľ to tak nie je. Teploty stále stúpajú a snažíme sa utiecť pred horúčavou, aj keď sa nám niekedy vôbec nedarí. Hovorí sa, že čierná farba ešte viac priťahuje slnko a teplo, no ale ja proste čiernu milujem a nikdy sa jej nevzdám. V tejto dobe každý hľadá len farby a snaží sa ich kombinovať. Farby ako sú pastelové môžem aj ja, ale šancu dostanú aj iné tóny. Práve som si prezerala aj nejaké zahraničné stránky a hneď sa mi zapáčilo veľa vecí, ktoré by som si ihneď objednala. Pri prezeraní som si aj poskladala pre mňa nevšedný outfit, možno aj na tieto prvé letné dni. Na slovenských cestách takéto niečo len tak často nevidí. Poskladajte si aj vy Váš nevšedný outfit zo zahraničnej stránky. Prekvapí Vás široký sortiment, skvelé ceny a farebná škála. Tieto podmety prilákajú každú ženskú.


T-shirt  /  Shorts  /  Flats  /  Bag  /  Sunglasses

You Might Also Like

11 comments

  1. Great picks. I love those shorts

    Jenn | Jennifer Jayne

    ReplyDelete
  2. Kabelka a boty jsou super. :-) Jen já patřím mezi milovníky barviček. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  3. Tak ty kraťásky jsou dokonalý! :) já se taky černé nikdy nevzdám a navíc v pastelových barvách vypadám tak na deset, takže :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. Love the shorts, so lovely :) Bisous from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    ReplyDelete
  5. tak tohle nejvic skvela kombinace! super cute:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. aww cute ! i want the polca tee and the bag great selection


    http://sabrinamaida.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Great top & sunnies!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete