BASIC INSPIRATION WITH OTTO.SK

Hodinové nákupy, rýchle a nepremyslené rozhodnutia, nekombinovateľné kúsky a zistíte, že Váš šatník je už nasýtený. A potom prídu problémy. Ste si vedomí, že niektoré kúsky asi nikdy nevyužijete, ale predsa sa ich nechcete vzdať. Zložitosť sa predsa nedá kombinovať so zložitosťou. Riešením sú rozhodne basic kúsky, ktoré by sme si mali všetci zabezpečiť. Čím skôr, tým lepšie a jednoduchšie pre nás. Perfektne sa kombinujú, hodia sa na každú príležitosť a stali sa našimi najlepšimi priateľmi. V móde sú tieto kúsky nevyhnutné a som si istá, že je ich radosť nosiť. A na aké nepremyslené rozhodnutia myslím? Viackrát sa mi stalo, že sme išli na nákupy a proste som nič nenašla. Potom ma to mrzí, že sme zbytočne cestovali a kúpim si niečo len zo zúfalosti. Takéto nebezpečenstvá mi nehrozia keď surfujem na stránke Otto.sk. Štýlové oblečenie, perfektné doplnky, nadčasová dekorácia a široký sortiment topánok. Každý si príde na svoje a výber nikdy neoľutuje. Taktiež tu nájdete rôzne celosvetové značky, z ktorých vyžaruje kvalita. Samozrejme to nie je len o bielej a čiernej farbe, aj keď je to nesmrteľná kombinácia a zároveň moja najobľúbenejšia. Však poznáte, sto ľudí, sto chutí a sto farieb. A moje dnešné motto? Ďakujem Ti, Otto!

Aj takýto štýlový outfit si tu môžete vyskladať! 

48 comments:

  1. Zrovna dneska jsem si říkala, že si zase musím pořídit nějaké basic kousky, takže mi úplně mluvis z duše :)

    ReplyDelete
  2. Souhlasím s tebou.. Dřív jsem nakupovala úplně bez rozmyslu jen proto, že za tu cenu to tam prostě nemůžu nechat, nebo že si potřebuju udělat radost, tuhle barvu v šatníku ještě nemám.. vždycky jsem si našla důvod a pak jsem sice měla narvanou skříň, ale nosila jsem jen minimum věcí z ní.. Teď už naštěstím taková nejsem, aneb basic kousky jsou nejlepší ♥

    ReplyDelete
  3. Máš pravdu, na basicy nedám nikdy dopustit! :)
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  4. Simple cool girl chic. I absolutely adore this outfit. That jacket is everything!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. máš úplnú pravdu :D na čiernu koženú bundu nedám dopustiť! :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Ty džíny jsou úžasný a souhlasím! Rozhodně bych potřebovala víc basic věcí!! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  7. Wau, krásne kúsky! tie topánky a jeansy sú presne môj štýl a asi som našla, čo som dlho hľadala:)
    hneď sa na tú stránku idem pozrieť

    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Super basic kousky, taky jsem se rozhodla pořídit si nějaké kvalitní! :)

    SweetElis

    ReplyDelete
  9. Miluju tyhle kousky. Jsem zastáncem jednoduchosti a proto je v něm krása:-)

    ReplyDelete
  10. Pěkný outfit, ty brýle se mi moc líbí:)
    One blondie life

    ReplyDelete
  11. kožená bunda je proste must, mám asi 3 a neviem si bez nich predstaviť život :) zvyšok vecí sú tiež samozrejmosti

    http://baribircak.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. Napísala si to super :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)

    ReplyDelete
  13. Amazing post, can't wait to read the next one!!
    Thanks a bunch for your support on my blog,I am glad you liked my recent post on memories:
    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  14. Tento outfitík vyzerá naozaj nádherne. Mňa zaujala najmä čierna bundička, ktorú by som rozhodne vynosila :)

    Moja prvá GIVEAWAY momentálne som na dovolenke, v prípade, že ťa zaujímajú rôzne výlety, určite neprehliadni môj blog

    ReplyDelete
  15. Boyfriend džíny si chci pořídit, ale než je budu mít, tak už dávno bude něco jiného IN :D :(

    Freeman - pleťové masky

    ReplyDelete
  16. Ta kožená bundička je skvělá, také nejvíc ráda mám basic kousky:)

    ReplyDelete
  17. čiernu koženú bundu by som chcela aj ja a hľadám ju už tak 3-4 mesiace, len som asi príliš náročná, keďže žiadnu peknú neviem nájsť :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  18. I love this edgy chic look.
    Cool styling.

    Zarrah
    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
  19. Zrovna dneska jsem si koupila pár 'obyčejných', jendoduchých, jednobarevných věcí! A super článek, první věta a sála jsem se :D! Určitě se vrátím na další článek :D

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  20. Pročítám si článek, uvažuju nad tím, jak moc jsme na tom podobně, když najednou na mě vybafne z pravé stany tvůj instagram a tam fotka dokonalého, obřího párku v rohlíku. Takže samosebou zapomínám na nějaké oblečení a mám hlad a chuť na párek v rohlíku. Bohužel k mé smůle je tu kousek i stánek s párkem v rohlíku, což mě nutí se oblíkat a běžet si pro jeden. :D Takže díky ti moc, že mě takhle rozptyluješ. :D

    ReplyDelete
  21. néé, teď tam skočila zmrzlina. Tvůj instagram mě mučíí :( :D

    ReplyDelete
  22. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    ReplyDelete
  23. Taky mám nejradši nakupování online, a navíc bacis kousků :) fajn výběr!

    ReplyDelete
  24. nakupovanie online je najlepšie !! nejaké basic veci by sa mi zišli :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  25. To isté mám už dlhší čas na jazyku. :-) Výborne napísané a dávam Ti palec hore. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    ReplyDelete
  26. Ty pilotky vypadaji skvele :)!
    www.laleitr.blogspot.cz

    ReplyDelete
  27. nohavice top !! :)

    http://egombikova.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Oblečení vypadá skvěle. O internetovém obchodě jsem nikdy neslyšela, ale půjdu ho prozkoumat :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    ReplyDelete
  29. Takové brýle bych si také ráda pořídila.

    ReplyDelete
  30. Ne nadarmos e říká, že v jednoduchosti je krása! Parádní kombo!

    ♥ Happy Tuesday! ♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  31. cute outfit *-*

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Nice post! :*
    Maybe follow for follow?
    greetings :)

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Beauty outfit. I follow you!


    http://blackkkittten24.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. amazing look!! thank you for your comment, of course I would like to follow each other, i´m following in google+
    kisses
    EL ARMARIO DE UNA SHOPADDICT BY PATRIORO

    ReplyDelete
  35. Jednoduché, zajímavé, cool!

    N.
    http://nicolsview.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Blogger Template by DanyČuks