PREČO MILOVAŤ SVOJ BLOG?

15:55

Spomeň si na to, že prečo si začal. Na túto vec si spomínam asi najradšej a potom to je už lepšie. Začala som písať preto, lebo som si chcela nájsť nejaké hobby, niečo s čím môžem tráviť čas a ešte sa pritom aj zlepšovať. Keď sa nad týmto všetkým zamyslím, tak ma to robí šťastnou a ten fakt, že moje články čítate je len sladkým bonusom.
 
Čítaj aj iné blogy a buď v obraze. Ešte predtým, ako som začala s blogovaním mala som aj ja svoje obľúbené blogy. Vedela som pri nich stráviť celé hodiny, ba aj dni. Články boli presne podľa môjho vkusu a autorka bola pre mňa najväčšou inšpiráciou. Píšem to v minulom čase, ale pretrváva do až doteraz. 
 
Vždy si nájdi inšpiráciu. Rada trávim čas s prezeraním fotiek na Instagrame, Pintereste a aj na We Hearte. Pred každým článkom sa inšpirujem a poskladám si to všetko dopredu v hlavne. Inšpirovať sa, ale stále priniesť niečo nového čo tu ešte nikdy nebolo. 

Jeden krok stále dozadu. To, že ste už dlhšie nenapísali žiaden článok ešte nie je všetko. Treba si dať aj pauzu a nabrať si nové sily na ďalšie delo. Nikdy nepíšte na silu len preto aby ste písali každý boží deň. Načo by ste spomenuli každú blbosť? Áno, niekomu to slúži aj ako denník, ale snáď nespomeniete aj to že ráno o piatej ste zjedli jedny horalky. Stačí jeden zaujímavý článok týždenne a o svojich verných čitateľov máte postarané. 

You Might Also Like

17 comments

  1. Díky, tenhle článek jsem přesně v tuhle chvíli potřebovala:) zrovna jsem přemýšlela "proč jiný blog a ne ten můj, co mám teda zlepšit, v čem je ona lepší" ... takže moc děkuji!:)
    One blondie life

    ReplyDelete
  2. Souhlasím s tebou. A čtení ostatních blogů má i své nevýhody. Vždy narazím na něco, co se mi strašně líbí, zaujme mě to a potom si to musím jít koupit. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  3. Super tipy :) mě zatím blogování furt baví , a jsem ráda, že jsem začala :)
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  4. Řekla bych, že je to vážně pravda a napsala si to přesně! :) Moc povedené!

    ReplyDelete
  5. Je pravda ! Nemá cenu nebo a někoho kopírovat protože dřív nebo později se na to přijde :)

    ReplyDelete
  6. Užitečné rady, na které se často zapomíná :)

    Style Solution

    ReplyDelete
  7. Super článek, určitě užitečné tipy :)

    SweetElis

    ReplyDelete
  8. Hezký článek, mám to tak stejně a taky si myslím, že je nejdůležitější být inspirovaná a originální :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  9. Super !
    Follow for follow ? justperfectfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. great!!
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    ReplyDelete
  11. Veľmi sa mi páčia tieto tvoje články s tipmi o blogovaní. :) Sú často nápomocné.

    NITA

    ReplyDelete
  12. Taky mám občas náladu ( teda spíš ji nemám :D). ALe po tom všem si vzpomenu proč jem začla, a že všechny začátky jsou těžké..
    LENNY MALI i DANMARK

    ReplyDelete
  13. Great post! :D

    I agree to follow for follow ;)
    Already of followers :)

    www.osiaosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. S tvojím článkom musím súhlasiť :) Avšak pridala by som tam ešte jeden bod, ktorý mňa osobne veľmi teší na mojom blogu a to je, že hocikedy, keď si čítam moje staré články je to strašne super vrátiť sa späť do minulosti a pripomenúť si tie super zážitky či chvíle, ktoré som vtedy prežila a napísala o nich na blog. :) Je to super prečítať si tie články napr. po roku alebo po mesiacoch :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  15. prečo som na tvoj blog narazila až teraz??? Skvelé a úprimné články, pravdivé asi všetko čo si napísala, iba sedím a kývam hlavou na znak súhlasu :D
    Vyzerá to tak, že ti pribudla nová pravidelná čitateľka :)
    Domcisss

    ReplyDelete