I´M HAPPY WITH EPPI!


Ten jemný lesk, tá čarovnosť a ten krásny odtieň. Som očarená. Táto jemná pastelová farba je moja najobľúbenejšia a ten pocit, ktorý nastáva pri jeho nosení je neopísateľný. Hladké perličky, ktoré v sebe ukrývajú nekonečný príbeh. Neviem prečo, ale táto farba mi pripomína šťastie, šťastie, ktoré sa mi málokedy poskytne. Náramok má elegantný nádych, a spôsobí neskutočne romanticky. Krásne sa ovíja okolo zápästia, a dodáva rukám vážny šmrnc. A ešte na moje potešenie prišiel aj v krásnom balení. Myslím si, že táto roztomilá krabička hovorí za všetko. A nezabúdajte, že len na Eppi.sk nájdete takéto skvelé šperky!

17 comments:

  1. Je ozaj krásny (: ja mám podobný.

    Daniela

    ReplyDelete
  2. Tahle stránka je naprosto skvělá, ráda bych si od nich taky něco pořídila :) Jinak moc pěkný náramek!

    March Favourites

    ReplyDelete
  3. Už som o tejto stránke počula, rada by som si z nej niečo objednala :D je to moc krásny náramok ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    ReplyDelete
  4. Nádherný, mě se líbí a i mě by potěšil kdybych ho od někoho dostala. Myslím že naušnice v tomto stylu a barvě by vypadaly úchvatně.

    ReplyDelete
  5. Pěkně napsané :) Jsme rádi, že se náramek líbí! Ať se dobře nosí! ♥

    ReplyDelete
  6. Krása ♥ úžasná barva :)

    ROSEMDIARY

    ReplyDelete
  7. Amazing pics, I love this post!

    Alice Cerea,
    babywhatsup.com

    ReplyDelete

Blogger Template by DanyČuks