WHAT´S NEW IN BRATISLAVA?

17:30



Popísať Vám tých pár dní, ktoré som strávila v našom hlavnom meste bude dosť náročné. Za ten krátky čas sa tu udialo strašne veľa vecí. A ja som si myslela, že Bratislavu už poznám celkom dobre. No mýlila som sa. Objavila som jednu skvelú cukráreň /ktorú už snáď pozná každý z BA iba ja nie/, ktorá bola pre mňa veľkou novinkou. Objednať si tam môžete aj slávnu zmrzlinu v trdelníku. Z instagramu to už pozná takmer každý. Na výber sú tie najzaujímavejšie príchute a kopčeky zdobia aj keksíky či čokoláda podľa chuti. Od tejto zmrzliny ma jedine odrádzal dlhý rad /asi aj 10 metrov/, ale nakoniec sa čakať oplatilo. Bola to moja zatiaľ najchutnejšia a najlepšie vyzerajúca zmrzlina. Perlička medzi cukrárňami na Hviezdoslavovej ulici. Luculus Ice Saloon. Nájdu sa aj taký, čo prichádzajú do hlavného mesta len kvôli tejto lahôdke. No, možno sa pridám k nim aj ja. Neskôr sme sa vybrali pozrieť tú pravú bratislavskú klasiku, a to hrad. Milovníci záhrad, rastlín a kvetín sa taktiež nebudú nudiť, pretože sa prednedávnom otvorila záhrada za hradom. Je krásna a tá atmosféra je ako niekde v zahraničí. To už je čo povedať. Za ten čas čo to robili ani sa nečudujem, že je to pekné /haha/. A ten výhľad na mesto taktiež neurazí, proste nestarnúca klasika. A čo tak navštíviť nový Starý most? Zelený gigant Bratislavy. Najviac sa mi páči ten výčlenok s lavičkami a so skvelým výhľadom na hrad a na Ufa. Most je iba pre električky a ľudí, ktorí si môžu užívať výhľad to všetkých strán. Aspoň nejaká časť Bratislavy bez áut. To si treba ceniť. Najviac ma však hnevajú tie graffiti, ktoré tam už boli hneď na druhý deň. Ach, načo. Neviem, že kto v nich vidí zmysel. Staré mesto sa ani tak nezmenilo, všetko je také isté ako pred pár rokmi. Hmm, už ani neviem čo ešte také treba pozrieť. Mimochodom v starom meste som ani nepočula slovenčinu, samí turisti. Snáď sa im u nás páčilo. A čo Vy? Máte nejaké tipy kam zavítať? Trebars nejaké zlé skúsenosti? 

You Might Also Like

21 comments

  1. Lovely blouse and photos <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super!
    http://victim-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Za pár dní do Bratislavy mířím za kamarádkou, říkala také, že ta zahrada je moc pěkná, tam mě prý vezme :)) A ten zelený most bych také ráda viděla! Oblasti bez aut je celkově třeba si cenit..
    worldbynikol.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Nice blouse:)
    Have a great day!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. i love your blouse ! so pretty

    http://www.carolinapinglo.com/

    ReplyDelete
  6. Great post! :) Have a nice day :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
  7. Cez víkendy teda hlavne v sobotu sa oplatí ísť pozrieť do Starej tržnice na trhy. A v Mondieu majú skvelé maškrty ;)

    NITA

    ReplyDelete
  8. V Bratislavě jsem byla jen jednou, ale bylo tam moc krásně :)

    BLOND SITE

    ReplyDelete
  9. I like your blouse :) It looks very nice
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja mám Bratislavu rada ale zatiaľ som si ju nestihla užiť a prezrieť tak ako by som chcela, nikdy som totiž nemala dosť času na také to poriadne obzretie si mesta :)
    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. je to koment mimo topic, ale prohlédla jsem si tvé články a líbí se mi, že i když neukazuješ obličej, tak ty fotky vypadají skvěle

    ReplyDelete
  12. Skvelá fotka! Musím sa priznať, že o tejto zmrzlinárni som ešte nepočula a to do BA chodím naozaj často. Musím si hneď zapísať jej názov a nabudúce vyskúšať ich zmrzlinu! :)
    CAROLINE

    ReplyDelete
  13. skvělý článek, zrovna dneska jsem u jedné slečny četla o Bratislavě a psala ji, že jsem tam jednou byla a vůbec Bratislavu neznám, ráda bych se tam někdy podívala znova a zavítala na pěkná místa, které neznám:)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  14. Na tej fotke sa mi neskutočne páčia tvoje vlasy. ♥ A trochu k téme... tie graffiti nechápem veľakrát ani ja. Nevadí mi, ak to naozaj vedia a vylepšia starú budovu, ktorá kazí dojem z miesta.. Ak však niekto len hocičo načarbe/nastrieka (a navyše ilegálne) na niečo pekné, nové.. Pýtam sa: prečo?
    SweetSunshine

    ReplyDelete
  15. Škoda, že som sa k tomuto článku nedostala skôr, pretože včera som sa z Bratislavy vrátila a o tejto cukrárni/ zmrzlinárni som vôbec nepočula. My sme si naopak zamilovali Mondieu a tam sme strávili každý jeden deň, keďže výber ich jedál je dokonalý a zase zmrzlinu sme si užili v populárnom Koune.:)
    Lily Of The Valley││Facebook page

    ReplyDelete
  16. Krásna blúzka a pekný článok, len škoda, že ja si ako celiatik na zmrzline v trdelníku nepochutím :)

    ReplyDelete
  17. Pro tvou košili bych zabíjela

    ReplyDelete
  18. Aj keď som z východu, tak mám Blavu rada a rada sa tam vraciam :) Ale už sa mi odsťahovala kamoška, ku ktorej som tam chodila, takže to bude trošku zložitejšie teraz. Ale je tam plno skvelých miest, ktoré nie sú možno tak známe, ale je tam krásne.
    Najviac sa mi páčilo, keď sme boli o jednej v noci samy na hradbách, málokde bolo počuť autá, keďže bol pracovný deň. Taký pokoj som tam snáď ešte nezažila .
    World of Nicol

    ReplyDelete