TELOVÝ SPREJ OD VICTORIA´S SECRET | SHEER LOVE

Myslím si, že značku Victoria Secret už pozná každá z Vás. Ak nie z ich kozmetiky, tak z móla a krásnych modeliek. Táto vôňa sa stala po celom svete tak populárna, že by som o nej vedela písať až do nekonečna, ale oplatí sa do nej investovať? Vonkajší dizajn, obal a aj samotná značka Nás na kúpu veľmi šikovne navádzajú, ale aká je skutočnosť? Nákup tohto telového spreju som zvažovala už dlhšiu dobu. Zatiaľ som mala možnosť vyskúšať len druh "Pure Seduction", no s ním som nebola až tak spokojná. Nejak ma tá kombinácia vôní skôr odpudzovala ako lákala. Počula som o nich veľa pozitívnych recenzií, ale tam boli aj tie menej lichotivé. No naopak táto vôňa "Sheer Love" ma opäť presvedčila, že značka Victoria Secret nikdy nesklame. Jedná sa o kombináciu bielej bavlny a ružovej ľalie. Prvý dojem, ktorý som mala s touto vôňou, je sviečka Yankee Candle Pink Sands. Nie je to stopercentné, ale majú veľa spoločného. Vôňa je ľahká, svieža, a hlavne ženská. Pre mňa najväčším sklamaním je trvanlivosť - vôňa pretrváva na mojej koži a oblečení len tak okolo pól hodinu. No myslím si, že každému to sadne inak, a každá z nás očakáva inú trvanlivosť. Avšak, tento je jeden z najznámejších vôní Victoria Secret, takže ak ste ešte nemali možnosť vyskúšať tento sprej, neváhajte ani chvíľku. Ja som si ju zaobstarala z e-shopu kosmetika-zdravi.cz, za cenu 12,59€/250ml. Vlastníte nikto spreje tejto značky? Ste spokojné? - poprípade odporúčate nejaké vône iných menej známych značiek?

18 comments:

  1. to je zvláštne, že jeho výdrž je taká krátka, pretože ja som si niekoľkokrát od kamarátky požičiavala rôzne telové spreje VS a všetky som na seba cítila aj o niekoľko hodín, čo ma prekvapilo, keďže to nie sú parfémy. určite si nejaký raz zaobstarám, pravdepodobne love spell. :)

    ReplyDelete
  2. Ja som v lete používala od Victoria's Secret telový sprej s vôňou Aqua Kiss a bola som s ním nadmieru spokojná. Vôňa mi dokonale sadla a i výdrž bola skvelá - možno závisí od jednotlivých typov vôní.

    ReplyDelete
  3. Tuto značku poznám, ale s jejich vůněmi nemám žádnou zkušenost. Už jsem se několikrát dívala, že bych si nějaký tělový sprej koupila, ale zatím vždy odolám. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  4. Vlastním pouze jeden sprej, jmenuje se Coconut Passion. Používala jsem ho celé minulé léto a přijde mi že v něm moc neubylo. Voní krásně a někdy v budoucnu bych si chtěla pořídit další. Prodávají i sprchové gely od VS, také bych ráda vyzkoušela, i když je mi blbé dávat za sprcháč tolik peněz.

    ReplyDelete
  5. Nekoupila jsem si je prave z toho duvodu, ze vune vydrzi velmi kratkou dobu. :)

    ReplyDelete
  6. Takovýto, ale jahodový sprej, jsem kupovala kámošce k Vánocům, má je hrozně ráda :) já s nima ale ještě nemám žádné zkušenosti :)

    eLblog

    ReplyDelete
  7. Já jsem z nich zprvu nadšená, ale teď už je to pro mě jenom dopňkový produkt....
    LenaČerge

    ReplyDelete
  8. Já na ně většinou četla hodně negativních recenzí, někomu vydrží dlouho vonět a někomu ne, proto mě ani nelákají.

    ReplyDelete
  9. Práve dnes som navštívila Victoria´s Secret kamenný obchod len kvôli týmto telovým sprejom. Strávila som tam pomerne dlhší čas a môjho obľúbeného favorita som si aj našla a chystám sa naň spraviť nejakú recenziu. O týchto sprejoch som počúvala z každej strany a musím povedať, že skoro všetky vône ulahodili mojej duši <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  10. Sprej od VS jsem dostala teď k Vánocům a jsem s ním spokojená, sice ta výdrž není nijak extra dlouhá, ale to jsem tak nějak i čekala :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  11. Já si ho také pořídila (fialový Love Spell) - voní nádherně, ale také nevydrží, což docela zamrzí :( Ale ta sladko-květinová vůně je nádherná! :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    ReplyDelete
  12. K pár jsem přivoněla, ale na mě jsou až moc sladké.. :(

    ReplyDelete
  13. Ja som spreje od VS mala, a nevydržali veľmi dlho :/

    ReplyDelete
  14. O vůních této značky jsem tolik slyšela.. Přemýšlím, že si jí taky pořídím :-) Recenzi máš pěknou a ty fotky - krása :-)

    ReplyDelete
  15. Po těchto sprejích koukám už strašnou dobu a pokaždé se dočtu úplně to samé! :D Ale myslím si, že takovým to sprejem nemůžeme nic zkazit, tak že doufám, že se konečně rozhoupu si ho koupit!

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. ja jsem od VS mela myslim ze presne tyhle vune telove mleko a spokojenost :)

    ReplyDelete
  17. Od VS vlastním dva spreje a som s nimi spokojná :)
    janesworldblog

    ReplyDelete

Blogger Template by DanyČuks