S LÁSKOU K VAŠEJ POKOŽKE | DANAI.SK

13:30


Aj keď je doba, kedy každý z nás používa len sprchové gély, nájdu sa aj taký gurmáni, ktorí si sprchu vychutnajú radšej s mydlom. A to nie hoci akým, ale prírodným. Presne takáto sú aj tieto luxusné mydlá, ktoré sú vyrábané ručne, práve tu u nás na Slovensku. A to nie inde, ale v Žiline. Ich výrobky nájdete na e-shope danai.sk, okrem mydiel, tam nájdete aj šumivé bomby do kúpeľa. Tie som si objednávala tiež, ale o nich sa dozviete v ďalšom článku. Že prečo? Lebo tie produkty, si zaslúžia veľkú pozornosť. Takže, ale teraz som venujme mydlám, ktoré som dostala na testovanie. Najviac ma oslovilo mydlo s aktívnym uhlím a s tea tree olejom. V popisku písali, že sa jedná o mydlo, ktoré obsahuje podrvené aktívne uhlie, čajovníkový a eukalyptový olej. Táto kombinácia zaručuje, že Vaša pleť bude prečistená. Dokonca má aj antibakteriálne a má protizápalové účinky. Zabraňuje tvorbe akné, napomáha k hojeniu pokožky a odstraňuje nadbytočný maz. Po týchto slovách som bola ešte viac zvedavá na účinky, ktoré bude pociťovať ja. Ak ma už sledujete dlhšie tak viate, že aj ja sama mám problematickú pleť, a snažím sa o podeliť o všetky moje produkty, ktoré mi pomohli, resp, pomáhajú ako sa zbaviť tohto problému. Veľmi dlho som chcela vyskúšať toto mydlo, lebo som na ňu počula samé dobré recenzie. A teraz k nim pribudne aj tá moja recenzia. Som maximálne spokojná, pleť sa mi vôbec nemastí, a vyrážky sú po týždni používaní minimálne. A tá vôňa! Niečo neskutočné. Cenovo sa tento produkt pohybuje na úrovni 3,90€, čo je za toto čaro, úplné minimum. Mám veľkú radosť, a to som ešte nevidela ďalšie mydielká. V balíčku ma čakalo mydlo s citrónovou verbenou a mydlo s medom a s ovsenými vločkami. Znie to zaujímavo, že? Ak máte radi citrusovú vôňu, tak Vám bude ideálne sedieť práve toto mydlo. Lieči, hydratuje a osviežuje. Prebúdza Vaše mysli aj po dlhom spánku. A na záver posledné mydielko, ktoré ma zaujalo perfektnou kombináciou. Obsahuje med a ovsené vločky. Pre hydratáciu ako stvorené. Drobné čiastky ovsených vločiek pôsobia ako peeling a tá vôňa je niečo neskutočné. Pôsobí luxusne a relaxačne. Dokonca Vaše pokožka je až tak vyživená, že nebude potrebovať ani telové mlieko, či iné hydratačné krémy. Dlho som bola skeptická voči mydlám, ale tentokrát to veľmi ľutujem, že som sa s nimi dlho nezaoberala. Predsa tieto na prírodnej báze by nemali chýbať ani u jednej z nás.

You Might Also Like

7 comments

  1. Nádhera :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Mydlá vyzerajú úplne peckovo :) Osobne by som siahla určite po tom citrónovom

    ReplyDelete
  3. Já si myslím, že je daleko lepší to přírodní. :)

    ReplyDelete
  4. Ty jo, vypadají super! :) Tedy vy na Slovensku vážně jedete, to je každou chvíli nějaká nová skvělá značka přírodní kosmetiky :)

    ReplyDelete