LUXUSNÝ DOPLNOK, NA KTOROM SI POTRPÍ KAŽDÁ Z NÁS | BRANDSTORE.SK

10:13

Asi tak pred mesiacom ma chytila taká menšia nákupná horúčka a mojim najlepším spoločníkom bol práve slovenský e-shop brandstore.sk, kde som teda strávila neskutočne dlhý čas. Odo mňa je to vážny nezvyk, pretože aj pri rôznych recenziách vyberiem naozaj za krátky čas! Či sa už jedná o kozmetiku, doplnkov alebo dokonca aj oblečenia, módnych kúskov. Ten sortiment ma naozaj milo prekvapil! Niečo neskutočné, ako sa tento slovenský e-shop vypracoval na takúto svetovú úroveň. Nájdete tu značkové okuliare, kabelky, hodinky či iné módne doplnky tých najkvalitnejších svetových značiek. Nielenže má široko-ďaleko najrozsiahlejší sortiment, ba aj značky, ktoré tento e-shop ponúka oslovia práve tých najnáročnejších zákazníkov! Nájdete tu svetové luxusné značky ako sú Daniel Wellington(v blogsfére veľmi podporovaná zahraničnými blogerkami, značka  z ďalekej Británie), Christian Dior, Diesel, Gant, Gucci, Michael Kors, Ralph Lauren, Espirit, Balenciaga alebo dokonca aj Guess, z ktorého ponuky som si vybrala slnečné okuliare aj ja. Po dlhom rozmýšľaní, či som si vybrala správne, som ďalej nehezitovala, a ani som sa nenazdala a v košíku sa mi objavil tento krásny doplnok. Tieto okuliare ma oslovili nielen ich dizajnom, ale aj jedinečnosťou, ktorá predsa od tejto značky nie je žiadnou novinkou. Neviem ako ste na tom Vy, ale ja si nikdy nemôžem pomôcť, ale produkty od značky Guess ma vedeli vždy, ale vždy očariť. Väčšina z nás si potrpí na kvalitných doplnkoch, to je pravda, ale nájdu sa aj taký zástancovia, ktorí budú aj tak tvrdiť, že sa neoplatí investovať do takýchto pre nich "nezmyselných" produktov. No, ale je to vôbec tak? Myslím si, že nie, ale na svete je sto ľudí, a tým pádom aj sto chutí, ideí. Môj názor je taký, myslím si, že to mžem napísať v mene každej ženy, že my si radi potrpíme na kvalite a na luxusných produktoch, bez ohľadu nato, či ich v živote využije, či nie. No takéto doplnky predsa využívať musíme! Vedia vyčariť z bežného look čo najviac, no nielen to, vyčaria úsmev aj na tvári. Na tvári, ktorá si zaslúži stále to najlepšie. Áno, presne tak, to najlepšie. A prečo? Lebo si to predsa zaslúžime! Objednávali ste už niekedy z tohto e-shopu? Ak nie, tak to teda musíte ihneď napraviť, pretože to je veľká chyba. Rozhodne nezabúdajte ani nato, že akonáhle tu máme aj deň Matiek, takže by sa nejakému darčeku rozhodne Naše drahé mamičky iste potešili!

You Might Also Like

5 comments

  1. Neobjednávala som ale určite sa pozriem.
    www.veraparadis.com

    ReplyDelete
  2. Su krasne! :)

    xoxo Mon lifebymon.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. No krááásné fotečky i článek jako vždy, já bych nejvíc brala ty bytové doplňky, to je moje! A ještě ke všemu vintage:).

    Měj se krásně!
    papa ByGabra
    http://www.bygabra.cz/

    ReplyDelete