LITTLE RANDOM FROM AUGUST & JULY

12:02

Pred pár dňami by som ešte nepovedala, že leto sa takto rýchlo ponáhľa ku koncu, no je to tak.... Pomaly sa môžeme opäť "tešiť" do školy, no náladu na školu si nejak vôbec neviem nájsť. Dopadla som rovnako ako aj minulý rok. Už si predsavzatia dávať rozhodne nebudem! Takto znelo moje predsavzatie na leto 2017, "takže. sľubujem, že cez tieto dva mesiace bude aktívne prispievať na blog, a bude to pre mňa leto, počas ktorého si dám konečne do poriadku všetky fotografie." Čo som si to vlastne sľúbila? No snáď som to nemyslela vážne. Toľko pozitivizmu a odhodlania, a nič z toho. Na moju lenivosť ešte stále nemám roztriedené fotografie a o článkoch na blogu ani nehovorím. Čas/peniaze. Je to cennosť, ktorú nemá každý z nás. Tentokrát som si konečne našla čas, sadla za notebook a prinášam Vám tento krátky článok, vážne krátky, o tých najdôležitejších podnetov, ktoré sa udiali. Aké články by ste na blogu privítali? 



You Might Also Like

9 comments

  1. Deus vive apartado nas colinas da Patagônia.

    ReplyDelete
  2. Tá mačka je krásna! Milujem mačky :) A rovnako krásne sú aj fotky :)
    Ja mám na tvojom blogu najradšej tie kozmetické, čiže určite niečo z nich :)

    ReplyDelete
  3. Bem-agradecido por usar aplicativo do RioMar Baixo!

    ReplyDelete
  4. Milujem tvoje fotky. Keby si na blog nepridávala ani nič iné ako takéto krásne fotky, ja by som bola spokojná :D

    Krásne topánky a aj šaty, majú zaujímavý strih sukne :) A rady veru trefné.

    NITA
    NEW POST

    ReplyDelete
  5. Beautiful photos! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    ReplyDelete
  6. Krásne fotky. Tá mačička je krásna. Milujem mačky.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  7. Fotky sú krásne a mačička je neskutočne roztomilá. ❤

    LEUSLIFESTYLE

    ReplyDelete
  8. Velmi zajímavý příspěvek, všechno vypadá suuuuprově. Možná nevyužiju všechny nápady, ale určitě tento příspěvek je pro mě inspirující.

    ReplyDelete