Kam na dobrú kávu a cheesecake? KÁVIČKUJEME #1

11:57

Skúšky zvládnuté, ale skúškové sa ešte zďaleka neskončilo, takže mňa čakajú zaslúžené "prázdniny" až do 11.02.2019. Dlho som uvažovala aké články by ste tu privítali, keďže môj blog sa prevažne orientuje na kozmetiku, dekorácie, typy na články a dizajn. Ako správna blogerka, aj ja milujem kávu a neustále hľadám nové miesta, kde by som ju mohla vychutnať ešte lepšie.

Odkedy kvôli vysokej škole bývam viac-menej v našom hlavnom meste, podarilo sa mi objaviť niekoľko zaujímavých miest, ktoré naozaj stoja za pozornosť. Možno tieto prvé budete poznať, ale pri preskúmaní rôznych podnikov, Vám prinesiem ešte krajšie, neznáme, ale o to zaujímavejšie miesta. 

Rozhodla som sa, že na blog prinesiem novú kategóriu a to s typmi na dobrú kávičku. A to nielen v Bratislave, ale aj v  rôznych iných, nielen slovenských mestách. Máte nejaké návrhy na kaviarne, ktoré by sme mohli spolu navštíviť? Kde Vám chutí káva, a cítite sa ako DOMA? 
Po úspešnej skúške sme sa rozhodli, pre prvú, známejšiu a vysoko hodnotenú kaviareň v Bratislave. Narazili sme na ňu popri hľadaní kaviarní v meste. Nachádza sa na v Starom meste, na Laurinskej ulici. Poznáte ju? Ak ste mysleli na bistro, kaviareň Mondieu, tak ste úžasní! 

Atmosféra kaviarne aj napriek tomu, že sme tam boli v najfrekventovanejšom čase (piatok, podvečer), bola úžasná, priateľská. Ideálne miesto či už na rande, alebo pracovnú stretávku. Obsluha rýchla, komunikatívna a hlavne priateľská. Túto kaviareň sme navštívili hlavne z dôvodu ochutnávky slávneho "cheesecaku", ktorý sa umiestňuje medzi tými najchutnejšími v Bratislave. Nesklamali sme sa, chutí naozaj úžasne. Kaviareň je známa aj používaním čerstvých surovín. Najzaujímavejším faktom bolo to, že sme mohli vidieť prípravu našej kávy a vlastné oči. Túto metódu praktizuje čoraz viacej kaviarní, či reštaurácií. Takzvaným voľným priebehom vytvárajú dobrý dojem, pocit so zákazníkmi. Dizajn kaviarne je veľmi nadčasový, cítite sa tu ako doma. 

Najviac ma prekvapila rozmanitosť či už kávy, čajov alebo horúcej čokolády. Môžete tu ochutnať nové druhy kávy, špeciálne druhy, ako napríklad káva s čokoládou, zmrzlinou. Ja som tentokrát zvolila Viedenskú kávu, a klasický cheesecake s mojím obľúbeným ovocím. Priateľ horúcu čokoládu taktiež s lesným ovocím, bola úžasná. A tie šálky hovoria naozaj za seba. Presne tak som sa tam cítila aj ja. 

Okrem toho, že si tu môžete vychutnať chutnú a kvalitnú kávy, čokoládu, čaj a iné sladkosti je to aj bistro, môžete si dať sendvič (vegánsky, alebo pre mäsožrútov). Podľa štatistík tu ľudia strávia od 45min-2h, je to úplne pochopiteľné, ja by som si tu tiež posedela celý deň. Cenovo sa táto kaviareň pohybuje na strednej úrovni, nieje najdrahšia, ale ani najlacnejšia. V porovnaní s ostatnými kaviarňami v Starom meste umiestňuje sa medzi najlepšími. Ak hľadáte pohodlné miesto na chutnú kavičku, relax s priateľmi je to najlepšia voľba. 

HODNOTENIE KAVIARNE 10/9

Uzatváram môj prvý článok v tejto novej kategórii. Aké informácie by Vás ešte zaujímali, čo sa týka kaviarní? Máte nejaké nápady? Ďakujem, a dúfam, že sa Vám tento článok páčil. 

You Might Also Like

4 comments

  1. fakt neverím, že to hovorím, ale ja mám najradšej cappuccino z mekáča :) rada skúšam nové miesta ale aj tak vždy skončím tam :)
    leekralovaa

    ReplyDelete
  2. Mondie patrí medzi moje úplne najobľúbenejšie miesto tu v Ba, hlavne ich raňajky, brunche koláčiky a káva ktoré sú neoodolatelne + atmosféra tiež robí to miesto veľmi očarujúce a to je dôvod aj prečo sa tam stále vraciam ..:).. Ak budeš mať čas pozri na moje najnovšie video z Milana :) https://youtu.be/hOvFR80YgmU

    ReplyDelete
  3. Mňáám, ten cheesecake vypadá skvěle :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  4. Ďakujem a odporúčanie, do Mondieu som sa už dlhšie chystala a po preítaní tohto článku - hlavne po pozretí fotiek - už svoju návštevu nebudem odkladať :)

    ReplyDelete