NYX - BARE WITH ME | PRVÉ DOJMY

20:25

Nebolo to až tak dávno, kedy ešte podkladové bázy neboli až tak "trendové", a používalo ich len minimum ľudí. No čím ďalej, tým sa robia väčšie pokroky aj v sfére make-upu. Ja momentálne používam, podkladovú bázu Dermacol satin, ale už bolo načase sa poobzerať aj po iných, možno aj lepších primeroch. Na e-shope Notino som objavila známu podkladovú bázu Bare With Me od značky NYX. Tento produkt bol zaradený do TOP produktov v roku 2019 na stránke. Tak som ani chvíľu neváhala. Jedná sa o primer, ktorý má gélovú textúru a zároveň veľmi príjemnú vôňu. Pri niektorých podkladových bázach je ich vôňa dosť nepríjemná. Takú skúsenosť mám aj s jedným druhom z klasickej drogérie. Čo sa týka vstrebávania bázy, po rozotrení trvalo trocha dlhšie, ale to mi pri konečnom výsledku vôbec nevadilo. Krásne pleť vyhladila, pripravila na líčenie a dokonca aj zjemnila. Sľubuje aj lepšiu, dlhšiu výdrž make-upu, čo môžem potvrdiť aj ja. Z prvého testovania som bola milo prekvapená. :) 
najlepšie podkladové bázy pod make up
Na fotografií môžete vidieť rozdiel medzi dvoma verziami. Na jednej strane som make-up naniesla len na "holú" ruku, a na druhej som použila aj podkladovú bázu. Malé nedokonalosti úplne zmizli, koža pôsobila vyhladene a mala som pocit, že sa mi s make-upom pri nanášaní pracovalo omnoho lepšie, ľahšie. Posúďte sami, či aj Vy vidíte ten veľký rozdiel. :) 
Používate podkladovú bázu? Ak áno, aká je Vaša obľúbená značka? 

You Might Also Like

2 comments

  1. Jednou jsem měla podkladovou bázi od Dermacolu, ale moc změn jsem si nevšimla. Tahle vypadá hezky a pěkně jsi ji i nafotila.
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  2. S primerem to opravdu vypadá o dost líp :) Já měla od Dermacol a byla skvělá.
    Vítejte u Mišky

    ReplyDelete