RECENZIA | Yves Saint Laurent Black Opium Intense

20:36

Yves Saint Laurent Black Opium Intense parfém na večer
Pred pár dňami mi prišiel krásny balík z Notino, bol plný úžasných produktov, ktoré už aktívne testujem. Prvým produktom, ktorý ma neskutočne očaril bol práve parfém Yves Saint Laurent Black Opium Intense, dostala som ho v 30ml prevedení, a zakúpiť si ho môžete priamo na e-shope. Silu čierneho ópia nemožno poprieť. Intenzívne čierne ópium - vôňa inšpirovaná nočnou energiou. Jedná sa o bohatšiu verziu čierneho ópia, ktorá kladie dôraz na žiarivé ovocné a kvetinové tóny.
Zloženie: 
Hlava
absinth
Srdce
sladké drievko, jasmín pravý (arabský), pomarančový kvet
Základ
santalové drevo, káva, vanilka
Druh vône
orientálna
Intenzívna zimná vôňa, ktorá sa hodí aj na večer, ples a iné udalosti. Prekvapila ma hlavne výdrž, vôňu som príjemne cítila počas celého dňa. Nehovoriac o krásnom flakóne, ktorý ma úplne očaril! Modrá verzia legendárneho flakónu Black Opium bola inšpirovaná odtieňom absintu. Krásne trblietavá modrá pôsobí zvodne, záhadne a neodolateľne! Jedná sa o veľmi výraznú, intenzívnu a príťažlivú vôňu. Je mierne sladká, ale veľmi príjemná. Ak ste skúšali aj predchodcu tohto parfému, a boli ste spokojné, neváhajte, táto verzia je ešte príjemnejšia! Momentálne sa jedná o môj obľúbený parfém! 
Úvodné tóny sa nesú v znamení absintu. Srdcom vône jasne je absolut z arabského jazmínu, ktorý doplňuje pomarančový kvet a sladké drievko.V základe nechýba nežný kávový tón, spoločný pre celú kolekciu Black Opium. V tejto kompozícii sa k nej pripájajú santalové drevo a krémová vanilka. 

Čo hovoríte na túto verziu Black Opium? Aký je Váš obľúbený parfém? Na e-shope si môžete zakúpiť každú verziu parfému tejto skvelej značky!

You Might Also Like

5 comments

  1. Na mňa je to príliš výrazná vôňa

    ReplyDelete
  2. Musím priznať, že už len kvôli flakóniku by som ju okamžite brala. :) Ešte som ju neskúšala, ale určite na ňu mrknem.
    BarsVee

    ReplyDelete
  3. Wow! Tak ten vyzerá úžasne! Viem, že som nejaký parfém od YSL už voňala a myslím, že to mohol byť aj práve tento, no tá vôňa bola naozaj nádherná a očarujúca! :)

    FRENCHSTYLE

    ReplyDelete
  4. Ještě jsem ji nezkoušela, ale má úžasný flakonek :)
    Vítejte u Mišky

    ReplyDelete
  5. O téhle vůni už sakra dlouho přemýšlím... :))

    ReplyDelete