AKO NA PREMYSLENÉ NÁKUPY? | MODIO.CZ

19:24

Poznáte to keď na Vás zrazu príde pocit, že by ste si chceli niečo pekné pre seba alebo pre Vašich najbližších kúpiť? Blíži sa dôležitý dátum, sviatok alebo by ste chceli niekoho len tak potešiť? Ja rozhodne áno. Dokonca sa ten pocit sa u mňa objavuje pomerne často, ale určite s tým nie som sama. Jediná vec, ktorá ma od môjho obľúbeného nakupovania odrádza, je dlhé a vyčerpávajúce behanie po rôznych nákupných centrách či kamenných obchodoch. Najhorším je práve fakt, že niekedy ani nenájdem práve to, po čom som túžila. Však nevadí, aj tak som odišla s dvoma plnými taškami... Samozrejme väčšinou plnou zbytočností. A práve takto vznikajú tie známe nepremyslené nákupy. Nevyužité kúsky v šatníku, plytvanie a kupovanie zbytočností úzko súvisia s nerozumným hospodárením s financiami. Nebolo to až tak dávno, keď sa nad týmito dôležitými faktami ešte vôbec nezamýšľala.

Predsavzatia typu: „Už si nič zbytočné nekúpim.“, som si po niekoľkých neúspešných pokusoch prestala dávať. Zmena nie je predsa o predsavzatí, ale o tom, či sa docieli. Po toľkých neúspešných pokusoch, sa mi ale nakoniec niečo osvedčilo. Objavila som módny inšpirátor Modio.cz, s ktorým nakupujem stále len to, čo potrebujem! Jedná sa o portál s neobmedzeným výberom oblečenia, obuvi, módnych doplnkov a to nielen z e-shopov ale aj z kamenných obchodov. Jednoduché vyhľadávanie, každým dňom pestrejší sortiment a značky, ktoré u nás len tak bežne nenájdete. Funguje na princíp vyhľadávania podľa Vami zadanej veľkosti, farebnosti a požiadavky. Najlepšou funkciou je, že dané produkty, ktoré si plánujete zaobstarať si viete poznačiť, uložiť a jednoducho sa k nim vrátiť kedy len budete chcieť. Dokonca keď bude Váš obľúbený produkt v zľave, portál Vám to povie! 😊
Pri registrácií stačí zadať pár údajov, ktoré Vás charakterizujú a to napríklad štýl obliekania, či Vaše obľúbené módne značky. 
Na tomto portáli nájdete aj niekoľko zaujímavých článkov, inšpirácií v spolupráci s tými najlepšími blogerkami! Ak si neviete poradiť, stačí sa nechať inšpirovať a vybrať si tie správne kúsky bude omnoho jednoduchšie. A takto to vyzerá momentálne u "mňa", čo sa týka kúskov, ktoré si plánujem v budúcnosti zaobstarať. Povedzme si úprimne, nie je to omnoho jednoduchšie a prehľadnejšie? Podľa mňa rozhodne áno! Dokonca ak máte v priečinku Vaše obľúbené položky, ľahšie sa Vám aj kombinujú s inými kúskami, ktoré napríklad už v šatníku máte.
Poznáte tento portál? Ako si organizujete nákupy Vy? Poprípade čo sa Vám osvedčilo proti nakupovaniu zbytočností? 

You Might Also Like

0 comments