Ziaja HAUL+MINI RECENZIA | NOTINO

10:29

Ziaja, review, shower gel, beauty, notino, blogger, blog, recenzia, kozmetika, blogerka

Ahojte! Ako trávite tento "krásny" upršaný piatok? Ja som akurát doma a rozmýšľam, ako by som vedela tento deň využiť čo najefektívnejšie. Tak som sa rozhodla, že dnes Vám napíšem krátky článok o dvoch produktoch, ktoré som si objednávala ešte začiatkom leta z Notino. Jedná sa o dva produkty od značky Ziaja, ktorú mám veľmi rada. Konkrétne je to sprchový gél a výživný kondicionér na vlasy. 

Ziaja, review, shower gel, beauty, notino, blogger, blog, recenzia, kozmetika, blogerkaAko prvé Vám predstavím tento sprchovací gél Ziaja Fruity Cranberry & Wild Strawberry, ktorý som si veľmi obľúbila. Má veľmi výraznú ovocnú vôňu, po ktorej naozaj budete voňať ako jahôdka. :) Je vhodný aj pre citlivú pokožku, dôkladne čistí a hydratuje ju. Cenovo sa pohybuje na 3,60 €/500 ml, ale momentálne ho nájdete na e-shope za akciovú cenu! :) 

Ďalším produktom je tento výživný kondicionér Goat's Milk tiež od značky Ziaja, ktorý patrí momentálne k mojim najobľúbenejším oplachovým kondicionérom! Je určený ako posilňujúci kondicionér pre suché a poškodené vlasy. Obsahuje keratín. A čo môžeme od tohto produktu očakávať? 

  • vyhladzuje a pôsobí proti krepovateniu
  • uzatvára povrch vlasov, robí ich odolnejšími
  • dodáva vlasom pružnosť a objem
  • zlepšuje štruktúru vlasov

ziaja, review, notino, vlasy, kondicioner, balsam, goat milk,blog, recenzia, kozmetika, blogerka, hairMoje skúsenosti sú úžasné! Ostala som veľmi milo prekvapená! Čo sa týka aplikovania a času pôsobenia, odporúča sa ho nechať pôsobiť na vlasoch cca 5-10 minút. Ja osobne si stále nechávam masky alebo kondicionéry pôsobiť cca 15-20 minút, aby sa dostavil lepší efekt. Tak to bolo aj tentokrát, nechala som ho na vlasoch 20 minút, a po opláchnutí moje vlasy boli ako "znovuzrodené". :) Boli veľmi hebké, jemné, pružné a celkovo uhladenejšie. Rozhodne to nebola moja prvá kúpa tohto kondicionéra. Cenovo sa pohybuje na 2,40 €/200 ml, čo je podľa mňa veľmi priaznivá cena. Tomu sa hovorí, veľa muziky, za málo peňazí! :)

Poznáte značku Ziaja? Ak áno, aké produkty ste už od nich vyskúšali? Ste s ňou spokojné? 

You Might Also Like

8 comments

  1. Oh wow! So glad these products impressed. It is always nice when you can find something that works well for a fantastic price.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. Ziaju mám ráda. Já jsem si u nich oblíbila sprchové želé, ale líbil by se mi i ten sprchový gel. Musí hezky vonět.
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  3. Ziaja je skvělá značka, mám moc ráda jejich tělové mléka a krémy na ruce. :)

    ReplyDelete
  4. Tyto produkty vůbec nevypadají špatně :) Ziaja je super.
    Vítejte u Mišky

    ReplyDelete
  5. Od značky Ziaja som ešte nič zatiaľ neskúšala, ale už by som sa aj ja rada na ňu pozrela.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  6. oh WOW! Exactly what Im looking for today!

    ReplyDelete