Vianoce s Mary Kay | 2020

10:46

Ahojte, ako sa máte? Ako prežívate predvianočné prípravy, nákupy? Ja už pomerne všetky darčeky mám nakúpené, už len zvládnuť všetky skúšky a užívať si Vianočnú pohodu. :) Pred pár dňami ma prekvapil kuriér s balíčkom od mojej obľúbenej Mary Kay. Balíček ma veľmi prekvapil, keďže som o ňom vôbec netušila. Obsahoval milé ingrediencie na prípravu vianočných cukroviniek. Konkrétne sú 4 recepty, linecké koláčiky, rumové guľky, perníčky a vanilkovo-orechové rožky. Všetky sú moje obľúbené, a tak som si hneď upiekla dva koláčiky. :) Rumové guľky, vanilkovo-orechové rožky a chutia výborne! Určite si ich pripravím aj na Vianoce. Taktiež som dostala aj milé vykrajovačky so vzorom Mary Kay, už sa teším keď si upečiem perníčky! :) 
V balíku sa objavili aj kozmetické produkty, konkrétne z rady Satin Body™ a Satin Lips™. Prvým produktom bol revitalizačný peeling s bambuckým maslom .Ďalším produktom bol sprchový gél s bambuckým maslom. Neskutočne sa teším, až si si vyskúšam, keďže zatiaľ som nemala možnosť vyskúšať produkty z tejto úspešnej a obľúbenej rady. 
Z rady Satin Lips™ mi prišla kolekcia Saténové pery White Tea & Citrus (cukrový peeling a balzam na pery). Túto kolekciu zbožňujem! Popraskané pery počas zimnej sezóny sú už minulosťou. :)
Ak by balíčkov ešte stále nestačilo, tak ku mne včera opäť zavítal kuriér s prekvapením na 2. adventnú nedeľu. Som veľmi vďačná, že tentokrát sa v balíčku ukrývali aj produkty pre druhé pohlavie. Teší ma, že aj moja polovička môže vyskúšať tieto jedinečné produkty, a verím, že bude rovnako spokojný ako aj ja. :) V balíčku sa ukrývalo hneď niekoľko produktov a to z rady MKMen®. Prvým produktom bola pena na holenieĎalším produktom tento chladivý gél po holení a posledným produktom bol osviežujúci telový sprej. Táto "mužská" taštička už poputovala pod stromček. :) 

Ďakujem Mary Kay za toto milé prekvapenie! :) 

Som veľmi rada za našu spoluprácu, aj keď rok 2020 nebol presne podľa Našich očakávaní. Chýbajú mi skvelé VIP raňajky s ostatnými šikovnými blogerkami, tlačové konferencie v super kolektíve a hlavne skvelé nové rady, ktoré som sa stále mohla dozvedieť.  Dúfajme, že rok 2021 to plne vynahradí! :) 

Používate produkty od Mary Kay? Ak áno, ktoré sú Vaše obľúbené? :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Super článok, ale od Teba nič iné by som neočakával! :)

    ReplyDelete
  2. No tak to je krásný balíček! :) Já jsem od Mary Kay zatím nic neměla -.-"

    Little Dreamer

    ReplyDelete
  3. Mary Kay kosmetiku jsem zatím nikdy nezkoušela, ale věřím, že je skvělá - slyšela jsem jen samou chválu. :)

    ReplyDelete