FEBRUÁR HAUL II | NOTINO

12:47

notino, recenzia, review, make up, home, mascara, mask, face mask, hydratingAhojte! Ako sa máte? U mňa už prebieha semester v plnom prúde, a musím sa Vám priznať, že neviem s čím skôr začať. Je toho momentálne veľmi veľa a každý deň je veľmi náročný. Online výučba to o niečo uľahčuje, keďže mi to ušporí nemalý čas kvôli presunom. Medzitým tiež viem robiť viacej vecí naraz, a to hlavne počas prednášok. Cez cvičenia však musíme dávať pozor, inak zadania nevieme spraviť.. Mne v týchto dňoch dorazila opäť jedna objednávka z Notino, kde som sa opäť vybláznila. Balíček obsahoval hlavne každodenné potreby do domácnosti, no opäť som dala šancu aj zaujímavým produktom, ktoré ma veľmi zaujali. Poďme sa teda pozrieť, čo som si tentokrát vybrala na testovanie. 
hair, farba na vlasy, loreal, haircare, gloss, home, review, recenzia













Prvým produktom je farba na vlasy L’Oréal Paris Casting Crème Gloss, Keďže som akurát v prechode z blond na svoju pôvodnú farbu, vyskúšala som tento odtieň, a hneď po prvom farbení sú vlasy jednotne zafarbené. Veľmi nerada experimentujem doma s vlasmi, no to že kaderníctva nie sú otvorené, iné mi neostávalo. Už som bola vytočená z odrastov a zo žltej farby.. Tento odtieň mi sadol dokonale, a vlasy vôbec nie sú zničené po farbení. V balení nájdete aj malú fľaštičku balzamu s kokosom. Tá vôňa je božská! :) Prvé farbenie mám už za sebou, a na druhé farbenie sa chystám cca o 1 mesiac. Uvidíme ako sa bude farba vymývať a správať. 
Cena : 5,40€  





Medzi druhými produktmi, sa nachádzajú títo malí pomocníci, ktorých som si vybrala, pretože som na nich čítala skvelé recenzie. Konkrétne sa jedná o gélovú riasenku na obočie od značky Maybelline - Brow Fast Sculpt, priznávam sa, zatiaľ som si obočie upravovala tieňmi a ceruzkou, no s týmto pomocníkom to ide raz-dva! Ja mám pomerne dosť husté obočie, ale veľmi svetlé, keďže mám aj svetlejšie vlasy. Obočie si jednoducho prečešem a doupravujem tieňmi. Je to veľmi jednoduché a efektívne! Drží celý deň! Dokonca pôsobí veľmi prirodzene. Už viem, prečo ju tak chvália! Už si to bez nej neviem predstaviť! Viac sa o nej dozviete v nasledujúcich článkoch. :) Cena : 5,90€
loreal, mascara, collagen, review, recenzia, maybelline, brow, gel mascara, notino




Ďalej tu mám jednu veľmi známu špirálu, tiež od značky L’Oréal Paris Mega Volume Collagene 24h. Jedná sa o špirálu, ktorá zabezpečuje objem počas 24h!! Má pomerne dosť veľkú kefu, tak sa s ňou robí veľmi jednoducho. Najviac ma prekvapilo, že moje riasy vôbec nie sú po aplikácii zlepené. Riasy sú krásne dlhé a husté. Dovolím si tvrdiť, že mám svojho nového favorita! Maskara obsahuje aj kolagén, ktorý ošetruje riasy a hydratuje ich. Cena : 7,50€ aktuálne na Notine prebieha na ňu akcia, tak šup šup.

Vlastnosti : 
- výrazne riasy predlžuje a vytvára intenzívny objem
- kefka zachytí a optimálne farbou obalí každú riasu
- zanecháva riasy sýto čierne a skutočne výrazné
- má dlhotrvajúcu 24-hodinovú výdrž
- nezlepuje riasy a nevytvára hrčky
loreal mascara, collagen, review


Som s ňou veľmi spokojná, za tú cenu je úžasná! Môžem Vám ju len odporúčať! 

Ďalej tu mám jednu obľúbenú klasiku, a to tento jemný gél pre intímnu hygienu o značky Ziaja. Jedná sa o veľmi výhodné balenie, konkrétne 500ml za cenu 3,80€. Vôňa je veľmi príjemná a upokojujúca. 

Vlastnosti : 
- jemne umýva citlivé partie tela
- rešpektuje prirodzenú hodnotu pH a obnovuje ju
- zamedzuje množenie baktérií
ziaja, gel, care, review














Objednávala som aj náplň do dávkovača na mydlo. Konkrétne sa jedná o mydlo od značky Radox s antibakteriálnou prísadou, čo sa v tej dobe veľmi zíde. Jedná sa o balenie 500ml/2,60€, čo si myslím, že je veľmi výhodná cena. Dokonca sa týmto znižuje produkcia plastu až o 80% / ml!! 

Vlastnosti : 
- odstraňuje nečistoty a baktérie
- ošetruje pokožku rúk
- osviežuje a dodáva pokožke vitalitu
refill, soap, radox, notino, review, home, antibacterial, gel













mask, garnier, facemask, tissue mask, home, spa, notino, ziaja mask, honey mask


Nesmú chýbať opäť ani masky, ktoré som iba tak prihodila do košíka, keďže oni sa stále zídu. Však to poznáte, masiek nikdy nie je dosť. Jednu od Garnier -  Skin Naturals Moisture+Freshness, ktorá je klasická textilná maska s hydratačným účinkom. Druhá maska je od značky Ziaja, jedná sa o výživnú medovú masku, ktorú som už mala česť vyskúšať a robí s pleťou zázraky! :) 
Cena masiek : Garnier - 2,30€ , Ziaja - 0,90€
krem na ruky, hand cream, review, notino


Tiež som objednávala aj krém na ruky pre maminu, keďže v tomto období ich má veľmi vysušené a nič jej nepomáhalo. Konečne sme našli krém, ktorý sa rýchlo vstrebáva a krásne vonia. Tá vôňa je úžasná, nedá sa to opísať, treba vyskúšať. :) Jedná sa o krém značky Barnängen. Obsahuje až 95% zložiek prírodného pôvodu. Cena : 3,0€/75ml

Vlastnosti: 
- hydratuje a vyživuje pokožku
- zanecháva pokožku jemnú a hebkú
- chráni pokožku
- rýchlo sa vstrebáva


V poslednom rade som ešte objednávala aj aviváž, zubnú pastu a čistič na podlahy. Tieto vecičky sú však iba jednoduché, a myslím si, že ich pozná každý a netreba ich predstavovať. :) Objednávate v tomto čase kozmetiku a drogériu radšej online? Či navštevujete drogériu? Ako sa Vám páčia produkty, ktoré som si objednala? Onedlho tu budete mať aj obšírnejšie recenzie. :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Ty jo mě se hlavně líbí ten košík :D

    ReplyDelete
  2. So glad the hair colour worked well at home! It has definitely been an adjustment with the salons closed or limited. It is fantastic that you've been able to find effective solutions! I hope you are having a great week.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  3. Pořídila sis super produkty, tak ať ti dělají radost! :))

    ReplyDelete