Moja starostlivosť o vlasy s TRESemmé | RECENZIA + TIPY PRE ZDRAVÉ VLASY

11:26

tresemmé, vlasy, care, haircare, notino, biotion, repair
            Ahojte! Ako sa máte? V minulom článku sme si povedali niečo o obnovujúcej maske na vlasy TRESemmé Biotin + Repair 7, ktorú používam momentálne najčastejšie, a robí s mojimi vlasmi niečo neskutočné! Keďže tento produkt bol môj prvý od tejto značky, neváhala som ani chvíľku a zabezpečila som si aj iné produkty a to napríklad šampón, suchý šampón a osviežujúci bezoplachový kondicionér. Tieto produkty si môžeme objednať aj z pohodlia domova a to cez Notino.

            Prečo som sa ale rozhodla vymeniť svoj obľúbený tónovací šampón od značky TIGI Bed Head Dumb Blonde za značku TRESemmé? Nie je to až tak dávno, keď som musela zmeniť odtieň mojich vlasov, keďže som už nezvládala "boj" s odrastenými vlasmi. Myslím si, že nie som jediná, ktorá si úlohu kaderníčky musela zobrať na seba.. Momentálne stále neviem, kedy budú kaderníctva otvorené, tak dovtedy budú moje vlasy hnedé, prirodzené. Jedno však určite viem, cez leto by som sa chcela vrátiť k tmavšej blond, keďže som si tento odtieň veľmi obľúbila. Tento odtieň je na leto ako stvorený! :) 

tresemmé, vlasy, care, haircare, notino, biotion, repair

            Tento šampón používam už od februára, pričom si vlasy umývam 2-3x týždenne. Po mojom prvom "kaderníckom" pokuse zostali moje vlasy zničené, a o končekoch už radšej ani nehovorím. Poďme sa pozrieť nato, čo tento šampón sľubuje. Obnovujúci šampón TRESemmé Biotin + Repair 7 obsahuje biotín, ktorý zabezpečuje obnovu a lesk Vašich vlasov. Tento prípravok vďaka komplexu TRESemmé® Pro-Repair Complex výrazne obnovuje vlasy po chemickom, tepelnom a mechanickom poškodení. Pozitívny účinok na moje vlasy som si všimla už pri prvom použití. Maximalizácia účinku sa dosiahne pri použití s ostatnými produktami z rady TRESemmé Repair & Protect 7™. Veľkým plusom pri tomto šampóne je aj to, že po umytí moje vlasy vôbec nie sú "zamotané" a rozčesávanie nebolo nikdy ľahšie! Nehovoriac o jeho skvelej vône, vlasy intenzívne voňajú aj po 2 dňoch od umytia. Vlasy sú po použití lesklé a hebké, pričom vyzerajú mnohonásobne zdravšie. Čo sa týka stylingu a úpravy vlasov, odporúčam ho aj pre vlasy, ktoré "neposlúchajú", keďže po použití sú vlasy uhladené a skrotené. Cena šampónu 400ml/7,45€. 

            Ďalším produktom z tejto sady je suchý šampón TRESemmé Botanique Cactus Water & Coconut, ktorý so svojou vôňou vo mne evokuje pocit leta a dovolenky pri mori. Vonia krásne kokosom a kaktusovou vodou! Je to božská kombinácia, ktorú si milovníčky sviežej vône a kokosu ihneď obľúbia! Ja si na tento produkt nedám dopustiť, keďže po ňom môže človek kedykoľvek siahnuť v prípade, že jeho vlasy potrebujú rýchle osvieženie. Myslím si, že tento produkt je skvelým pomocníkom a neraz Nás už "zachránil". :) Používate suchý šampón? Ak áno, ktorý je Váš obľúbený? Môj je rozhodne tento! :) Cena suchého šampónu 250ml/4,50€.

tresemmé, vlasy, care, haircare, notino, biotion, repair, notino, review, blog


Posledným produktom, o ktorom si dnes niečo povieme je tento sprej na vlasy s vyživujúcim účinkom TRESemmé Day 2 Shine Reviver, ktorý je vo veľmi kompaktom balení. Jedná sa o 100ml balenie, ktoré sa pohodlne zmestí v akejkoľvek kabelke. Ja ho používam medzi umytiami, keďže zanecháva vlasy krásne hebké, lesklé a voňavé. Vlasy u tiež omnoho viac vyživenejšie a zdravšie, keďže produkt obsahuje aj glycerín. Používam ho pár krát týždenne pred prečesaním a úpravou vlasov. Odporúča sa ho aplikovať potrepaním a nastriekaním zo vzdialenosti cca 25mm. Cena vyživujúceho spreju 100ml/2,30€.

Účinky na vlasy : 

- dodá vlasom okamžitú výživu a lesk
- účinne vyživuje končeky vlasov bez kvapky vody
- uľahčuje rozčesávanie
- hydratuje vlasy a dodáva im hebkosť
- ľahko a rýchlo sa aplikuje

Celkovo túto radu produktov hodnotíme veľmi pozitívne, bez nich si už neviem predstaviť moju starostlivosť o vlasy. Od tej doby ako používam tieto produkty, odporúčam ich aj mojim známym a kamarátkam. Každý deň naň používam lepšie a lepšie chvály. Vy ste už vyskúšali produkty od tejto značky? Ak áno, ktoré? :)

You Might Also Like

1 comments

  1. Od tejto značky som ešte nič neskúšala, ale moc ma zaujal suchý šampón asi hlavne kvôli tej vôni. Hocičo s vôňou kokosu vždy hádžem do košíku. Ja som doteraz používala iba Batiste, ale chcela by som vyskúšať už niečo iné. Ďakujem za tip ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    ReplyDelete