astratex.sk | VIAC NEŽ LEN SPODNÉ PRÁDLO

20:16

Ahojte! Ako sa máte? Ja som momentálne veľmi zaneprázdnená, keďže ma o pár dní čakajú štátnice. Toto obdobie je pre mňa a aj pre mojich blízkych veľmi náročné, no nebudem Vás tu zaťažovať mojimi emóciami, tak sa presuňme k dnešnej téme. Už ste niekedy mali problém nájsť spodné prádlo, ktoré by vám perfektne sadlo a zároveň bolo pohodlné? Lebo ja určite áno. Aj ja som totiž doteraz nakupovala v nákupných strediskách v nemenovaných kamenných predajniach. Možno si niekto povie, že ako sa dá objednať bielizeň alebo hoci aké oblečenie cez e-shop? Čo ak daný tovar nesadne? To pri Astratex rozhodne nehrozí! Môj výber pri hľadaní ideálnej podprsenky uľahčili práve tabuľky s mierami, s ktorými nájdete Vašu veľkosť veľmi jednoducho. Fakt, že výmena či vrátenie tovaru sú úplne zadarmo, je ďalším plusom. V ponuke je tiež široká škála nohavičiek, plaviek, ponožiek a doplnkov pre ženy, mužov a deti. Nájdete tu dokonca aj oblečenie na voľný čas či iné príležitosti. Medzi najobľúbenejšie prémiové značky, ktoré ponúka e-shop patria napríklad Triumph, Hugo Boss, Calvin Klein a mnoho ďalších. Kompletnú ponuku nájdete pod sekciou "Prémiové značky", s výberom luxusných značiek a exkluzívnych modelov. Ja som si do košíka prihodila nohavičky, ktoré ma zaujali kvôli materiálového zloženiu a tiež športové ponožky, ktorých nikdy nie je dosť. :) Ako som už spomínala, tak tu nájdete aj oblečenie a tak som neváhala a uchmatla kúsok, ktorý je tento rok veľmi trendy, pásikavé tričko s úžasným materiálom. V balíku sa tiež nachádzali boxerky, a krásna červená podprsenka, ktorá ma zaujala hneď na prvý pohľad. Má krásnu vyšívanú štruktúru a tá farba je priam božská! Posúďte sami. Toľko by to bolo na dnes, ja sa s Vami lúčim a dúfam, že sa čoskoro opäť "uvidíme". :) 

Čo hovoríte na moju objednávku? Poznáte tento e-shop? Už ste z neho objednávali? Ak nie, tak to treba určite napraviť! 
Teraz totiž prebiehajú rôzne akcie a to napríklad 20% zľava na nevystužené podprsenky s kódom BRA20! 

You Might Also Like

0 comments