Pamm.cz Pre každú ženu !

16:05

Ženy milujú kabelky. To snáď vie už každý. Žena nemôže byť skutočnou ženou bez kabelky a preto by som vám rada predstavila jeden úžasný e-shop, ktorý už možno aj poznáte lebo majú krásne kabelky. Je to Pamm pre každú ženu ! U nich som si vybrala ešte aj ja aj keď som veľmi vyberavá a kritická. Majú super sortiment a vážne u nich nájdete všetko možno štýly. Od známych značiek až po jednoduché modely. Som s nimi veľmi spokojná a aj pri objednávke prebehla komunikácia veľmi rýchlo a milo. Kabelka, ktorú som si od nich objednala sa mi zapáčila na prvý pohľad a odvtedy ma sprevádza skoro na každom rohu. Je nesmierne kvalitná a krásne sa kombinuje. Zbožňujem ju !E-shop Pamm nájdete aj na facebooku, kde sa dozviete o aktuálnych výpredajoch a nových produktoch Oplatí sa ich sledovať aj tam. Ja ich len odporúčam !



You Might Also Like

0 comments