Ruksakabelka

17:47

Móda je naozaj všade okolo nás. Je pravda, že aj vzduch je všade okolo ale vzduch je pre nás nevyhnutný a módu môžeme prijať ale aj nemusíme. Žijeme vo veľmi energickom svete, kde nemáme čas ani na seba. Asi každý z nás pozná ten pocit, keď musí ísť do školy, práce či na vybavovačky do mesta a pred odchodom sa dozvie, že si nemá kam dať svoje veci. Hoci aká kabelka sa predsa nehodí k všetkému. Niektoré modely sú veľmi pekné ale vôbec nie sú užitočné. Je pravda, že kabelky sú úžasným módnym doplnkom ale nie je všetko zlato, čo sa blyští. Nesmieme zabudnúť nato, načo nám kabelky slúžia. V dnešnej dobe je ťažké nájsť si kvalitnú i praktickú kabelku. Dlho som si myslela, že takáto kabelka vôbec neexistuje, ale nedávno som našla univerzálnu kabelku na stránke Jej.sk, ktorá mi ihneď prirástla k srdcu. Je čierna, kožená a vymyslená presne pre mňa. Je proste super a zmestí sa do nej všetko čo len chcem. Najlepšie je, že napriek tomu, že je kabelka, ju môžem nosiť aj na chrbte ako ruksak. Na chrbte pôsobí ležerne a v ruke veľmi decentne. Najradšej by som si ju ani nedala dole. Asi s ňou budem aj spať. Som si istá, že zo stránky si ešte objednám a verím, že aj Vy. Krásnej kabelke proste neodolá ani jedna ženská. 






Sledujte JEJ.sk aj na facebooku, kde majú stále nové súťaže a skvelé výhry!  
Kabelku nájdete TU.

You Might Also Like

1 comments