ONE DAY IN VIENNA | ČO SA OPLATÍ VIDIEŤ?

14:21

Schloss Schönbrunn

Pred pár dňami sme sa vybrali na výlet do Viedne. Keďže ju nemáme najbližšie, tak sme sa rozhodli, že ju po 3 rokoch opäť navštívime. Odvtedy sa veľa vecí veru ani nezmenilo, čo sa týka atrakcií v hlavnom meste Rakúska. Ako prvé sme sa rozhodli zakúpiť celodenný lístok na metro, pretože to asi oplatí čo najlepšie. 24 hodinový lístok nás vyšiel na 8€/človek. Myslím si, že to vôbec nieje veľa, pretože sme metro využívali takmer vždy. Napriek tomu sme aj tak pochodili minimálne 15 kilometrov. A vôbec sme sa to teda ani nevšimli! Našou prvou zastávkou bol zámok Belvedere, ktorý sa nachádza neďaleko autobusovej stanice. Jej krásna záhrada a architektúra nás veľmi očarila. Asi po 1 hodine prechádzky sme sa rozhodli, že s poprechádzame na hlavnom námestí. Všade boli len obchody a cukrárne, kaviarne a hlavne kopa ľudí. Oddýchli sme si v jeden kaviarni, kde sme si objednali klasickú kávu, ale so zmrzlinou. Bola úžasná, čo viac dodať. Po nakupovaní, ( čo nikdy nemôže chýbať) :)), sme sa na záver dňa rozhodli navštíviť aj zámok Sissi. Mysleli sme si, že tam strávime len pol hodiny, ale bolo to nemožné. Krásna záhrada, okolie, skvelá atmosféra...
Dúfam, že sa tá atmosféra bude dať cítiť aj z tých fotiek. Najviac ma prekvapilo to, že oproti minulým rokom bola zoologická záhrada oveľa krajšia, ale to sa samozrejme odzrkadlilo hlavne na vstupnej cene, čo sa pohybovalo na 20€/dospelý. Rakúšania predsa vedia, že keď prídu turisti, určite nebudú šanovať peniaze a rozhodne ich Zoo navštívia. Mne sa Viedeň, ešte aj po stý krát veľmi páči. Viem sa predstaviť aj to, že by som tu aj niekedy bývala. To mesto proste má niečo do seba. Už ste boli vo Viedni? Kam sa podľa Vás oplatí ísť? Medzitým Vám veľmi odporúčal si pozrieť e-shop Simple dress , kde nájdete mnoho krásnych a moderných šiat, v ktorých ihneď ohúrite svoje okolie! 

Káva na Stephansplatz
Schloss Belvedere, Wien
Schloss Schönbrunn - fontána
Schloss Schönbrunn + Hlavné námestie Stephansplatz
Stephansplatz

You Might Also Like

17 comments

  1. Vo Viedni som bola len v zime a celkom sa mi páčila. Druhýkrát som tam išla po horúce jablko a nejak som si ho tam zabudla kúpiť :D Verím ale, že Viedeň je krásna aj cez letné dni, niekedy sa tam musím zasa ísť pozrieť :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    ReplyDelete
  2. Vídeň mám strašně ráda, byla jsem tam 2x jednou v létě a jednou v zimě a bylo to moc krásné. Ráda bych se tam vrátila.:)

    ReplyDelete
  3. Tam jsem jeste nebyla, ale.urcite bych rada navstivila.

    ReplyDelete
  4. Panečku ja som z tých fotiek takmer odpadla! Nádherne fotíš! Úplne akoby som tam bola ja :O

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    ReplyDelete
  5. Máš pravdu, že těch 20 € za zoo je ranec, ale sází na to, že pandy fakt jen tak někde nejsou a lidi je chtějí vidět, když už ve Vídni jsou... Jako je blbé, že nemají slevu pro studenty, to už by účet tak nebolelo, ale zase my jsme tam strávili snad 4-5 hodin, nebyli jsme s přítelem v zoo přes 10 let, tak jsme si to fakt užili a těch peněz nelitujeme. Vídeň je fakt krásná a jsem ráda, že jsme ji konečně prozkoumali i v létě :)

    ReplyDelete
  6. Vídeň je nádherné město, jezdíme tam často, protože to nemáme zase tak daleko :).

    Beauty by K.

    ReplyDelete
  7. Já byla ve vídni na Vánočních trzích a viděla jsem krom trhů mekáč a slevy v H&m :D taky je to 5 let už

    ReplyDelete
  8. Vídeň je krásná, byla jsem tam už několikrát a pořád mě baví se tam vracet :) jak v zimě, tak v létě má svoje kouzlo :)

    Maris Novotná

    ReplyDelete
  9. Do Vídně bych jela ihned, je to tam nádherné! Vstupné do zoo je dost, ale snad to za to tedy stálo :)

    ReplyDelete
  10. Ja mám Viedeň veľmi rada, páči sa mi ich zoo, lebo tam majú pandy a koaly a záhrada je tiež pekná. Rada sa ale prechádzam aj centrom a zašitými uličkami :)
    THE NOELA

    ReplyDelete
  11. Vídeň je krásná! :) Navštívili jsme ji v létě a nenechali jsme si ujít ani Prater. Sice to je starší zábavní park, ale vodní atrakce se nám moc líbily.
    Jinak je to super článek i krásné fotky! :)

    Elle about everything

    ReplyDelete
  12. Wow, this article is pleasant, my sister is analyzing these kinds of things, thus
    I am going to inform her.

    ReplyDelete
  13. Viedeň je krásne mesto a naozaj sa tam dá ísť aj 100 krát a stále ma človek čo vidieť :)

    http://www.lifeinpicturesbylu.com

    ReplyDelete
  14. Já jsem byla ve Vídni jenom na vánočních trzích a vůbec by mě nenapadlo tam jet takhle v létě, i to má určitě něco do sebe. Fotky jsou moc povedené :) A ten vstup do zoo je teda celkem dost :/ Ale tak co se dá dělat, přece jenom je Vídeň hlavní město :)

    WantBeFitM

    ReplyDelete