TLAČOVÁ KONFERENCIA MARY KAY 2018 | MÔJ PRVÝ EVENT

18:09

Pripravovať sa na zajtrajší zápočet vôbec nie je až také zaujímavé, takže, som sa Vám rozhodla napísať niečo o tom, ako som strávila svoju stredu minulý týždeň. Mala som možnosť zúčastniť sa tlačovej konferencie značky Mary Kay, ktorá sa konala v nových priestoroch, v sídle Mary Kay. Na tento oficiálny event boli pozvané predovšetkým novinárky, obchodní partneri, ba aj blogerky. Nesmierne si vážim, že som sa konferencie mohla zúčastniť aj ja, a spoznať sa s blogerkami aj osobne. Atmosféra bola naozaj neuveriteľne uvoľnená, kamarátska. Na miesto som prišla medzi prvými, tak som mala možnosť pofotiť celú miestnosť, čo sa týka kozmetiky, ale aj fotogenického občerstvenia. Privítala ma Katka, z oddelenia marketingu, ktorá bola nesmierne milá. Porozprávali sme sa či už o tom, ako som začala s blogovaním alebo o tom, ako to bude dnes všetko prebiehať a aké sú dlho očakávané novinky. Pomaly začali prichádzať pozvaní hostia, a teda okolo 10:00, sa začal oficiálny program.
Celý program sa niesol v znamení nových informácii o značke Mary Kay, ktoré sme sa mohli dozvedieť nielen od riaditeľky Mary Kay Slovensko, Editky Szabóovej, Katky a Evky z marketingu, ale aj od nezávislej kozmetickej poradkyni Dorotky, ktoré s ich príhovormi priblížili novú inovatívnu kolekciu a naprosto nás očarili! "Vzniku prevratnej TimeWise® Zázračnej kolekcie 3D™ predchádzali viac než štyri roky výskumov. Zhromaždili sme vstupné informácie od viac než 5 000 žien, ktorých sme sa pýtali, ako by podľa nich mal byť prípravok pocitovo vnímaný, ako by mal voňať a vstrebávať sa..." Počas programu sme si mohli vypočuť aj skvelý rozhovor s blogerkou Veronikou z blogu http://makeupbyveo.blogspot.com/, ktorá nám porozprávala o tom, ako začala s blogovaním, až po jej skúsenosti s produktami tejto značky. 
Takéto krásne taštičky čakali na svoje majiteľky. Ďakujeme Mary Kay!
Po oficiálnej časti, nasledovala prestávka, takže nás čakali rôzne dobroty, ktoré sme si rozhodne nenechali ujsť. Koláčiky boli naozaj výborné! Občerstvenie v podobe slaných pochúťok, šalátikov, čerstvého ovocia, kávy, džúsov a nealkoholických nápojov nemalo chybu. Posúďte sami. :) Myslím, že fotografie horia naozaj za všetko. Po občerstvení, spoznaní sa aj osobne, nastala voľná diskusia, možnosť nalíčiť sa a vyskúšať nové produkty z dekoratívnej kozmetiky. Sympatická Ivetka, ktorá nás počas tlačovej konferencie oboznámila taktiež s novinkami v oblasti líčenia, nám dala možnosť nadobudnúť nové poznatky zo sféry líčenia. Bola veľmi milá, a rada nám zodpovedala na naše otázky. Bolo naozaj neuveriteľné, že som mohla stráviť skvelé dopoludnie s úžasnými, a úspešnými ženami, ktoré vedia čo chcú, za tým si aj idú. Nesmierne si to vážim, som vďačná za tieto chvíle. ♥ 
Mám pre Vás pripravený článok o skvelých produktoch, ktoré som si odniesla domov, máte sa načo tešiť. :) Používate produkty tejto značky? Ste spokojné? 

You Might Also Like

14 comments

  1. krásne si tento článok spracovala :) veľmi pekné fotky aj text :) samozrejme ďakujem za nádherné slová :-* rada som ťa spoznala osobne, a verím že sa vidíme aj na ďalších eventoch :)
    MakeupbyVeo

    ReplyDelete
  2. Krásne fotky :) Vždy obdivujem takéto eventy a čakám kedy na ne pozvánku dostanem aj ja :D:D
    www.danycuks.com

    ReplyDelete
  3. Nádherné fotky a teda to jídlo! To vypadá taky úžasně :3 vždycky koukám, jak organizátoři umí tyhle tiskovky zařídit :)

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
  4. škody, že ja som sa na evente zdržala len asi 15 minút, pretože som musela ísť späť do školy :/ veľmi pekne spracovaný článok ;)

    ReplyDelete
  5. Nádherné fotky a koukám, že má Mary Kay moc pěkné obaly :)
    Elle about everything

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky, event sis musela užít :)

    ReplyDelete
  7. Naozaj krásne nafotené fotky, moja mamina ľúbi kozmetiku od Mary Kay :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    ReplyDelete
  8. Tak to musel byť naozaj krásny a vydarený event! Veľmi pekné fotky :)

    FRENCHSTYLE

    ReplyDelete
  9. Celé je to tam krásné. Já jsem na žádném kosmetickém eventu zatím nebyla, ale nechala bych si to líbit. Je to fakt holčičí a na oko krásné :) Je super, že sis to tam užila :)
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete