ZÁCHRANA NA AKNÉ & VLASY Z DROGÉRIE

12:10

Ahojte, čitatelia! Dnes tu máme opäť ďalší príspevok a to o pár tipoch na produkty z drogérie. Nejedná sa o žiaden sponzorovaný článok, iba by som Vám chcela napísať pár slov o kozmetike, ktorá sa mi osvedčila. Značku Mixa Vám už určite predstavovať nebudem musieť, pretože sa taktiež nejedná o nejaké exkluzívnu novinku, ale ja som ju vyskúšala naozaj prvý krát. Jednoducho ma na regáloch nikdy neoslovila, povedzme si, ten obal nieje najkrajší. No povedala som si, čo tak vyskúšať niečo aj od tejto francúzskej značky? Objavila som zmatňujúci pleťový krém Anit-Imperfection 2v1, ktorý je určený na problematickú pleť. Vďaka svojmu zloženiu účinne pôsobí proti nedokonalostiam pleti. Navyše obsahuje čistiace Zinc PCA a zmatňujúci SILICATE-S, pomocou ktorých znižuje tvorbu vyrážok, po celý deň sťahuje póry a pohlcuje prebytočný kožný maz. Znie to super, že? Tento krém testujem už asi druhý týždeň, ale môžem potvrdiť, že účinne pôsobí aj na červené fliačiky, ktoré zostali po vyrážkach. Pleť mám oveľa zjednotenejšiu. Nemyslime si, že Vašu pleť Vám doslova "vygumuje", ale naozaj pomáha, ale zmena je rozhodne viditeľná. Obsahuje aj ochranný faktor 15, takže odporúča sa na denné nosenie. Cenovo sa pohybuje okolo 7€ z našich drogériach. 
HODNOTENIE 10/10

Tentokrát sa nejedná o produkt na pleť, ale na vlasy. Jedná sa o olej na vlasy s vitamínom E a keratínom Intensive Repair. Olej na obnovu vlasov obsahuje vitamín E a keratín, ktoré sa starajú o regeneráciu poškodených a suchých vlasov. Olej na vlasy nie je nutné oplachovať. Moje vlasy boli  veľmi krehké, mali rozštiepené končeky, proste klasika, s čím sa stretne každá z nás. Pri každom umytí nanesiem malý podiel tohto oleja na vlasy, ale len na končeky a rozdiel je ihneď zbadateľný. Končeky akoby sa zjednotili, a tá vôňa? Neskutočná!  Cenovo sa tento olejček pohybuje okolo 4€ v našich drogériach. Míňa sa celkom pomaly, ale za tú cenu, je úplne úžasný. 
HODNOTENIE 9/10
Na moju pleť s jemnou akné, teda neviem, či by som ho mala nazvať tak, pretože nieje to až také hrozné, ako si to pod tým názvom možno predstavujete. Samozrejme aj ja som už vyskúšala nesmierne veľa produktov, ale niektoré (väčšina) mi teda vôbec nepomohli, skôr škodili. Mojou osvedčenou čistiacou emulziou je napríklad aj pena od značky Himalaya Herbals, s ktorou som taktiež nesmierne spokojná. Vzhľadom k jej zloženiu, kedže obsahuje prírodní nimbu, ktorá sa odporúča na mastnú pleť s akné ihneď som ju musela vyskúšať. Používala som ju asi pol roka na dennej báze, ráno-večer. V prvých týždňom som spozorovala výrazné zmeny, čo sa týkalo mojej pleti. Tak som neváhala a pokračovala ďalej. Moja pleť si na ňu už tak zvykla, že postupom času, už na ňu vôbec, ale vôbec nereagovala. Moja pleť sa začala opäť správať ako chcela. Neostávala mi už naozaj nič iné, iba hľadať iný typ gélu, peny pre moju pleť. Objavila som čistiaci gél visibly clear pore & shine daily wash od Neutrogeny. Nieje to žiadna novinka, videla som ju už aj predtým v rôznych drogériach, ale z nejakého dôvodu ma neoslovil. Rozhodla som sa ho ale vyskúšať, pretože som počula naň nejeden kompliment. Cenovo sa pohybuje okolo tých 7€/200ml, takže naozaj nič hrozné. Vôňa je naozaj úžasná, limetkovo-citrusová. Pri takýchto géloch som mala vždy taký problém, že sa moja pleť cítila byť napnutá. Pri tomto gélu taký pocit vôbec nemám. Pleť je dokonalo očistená, ale zároveň aj hydratovaná. Určite by som ju opäť kúpila, pretože mi zatiaľ plno vyhovuje. 
HODNOTENIE : 9/10


You Might Also Like

1 comments

  1. Od značky Mixa som vyskúšala jedine pleťovú vodu, no keďže mi po čase prestala vyhovovať, ďalej som od nej už žiadny produkt nepreskúmala :) Na pleťovú starostlivosť od Neutrogeny som už počula veľké pozitívne odozvy, mala by som ju konečne vyskúšať aj ja :D

    FRENCHSTYLE

    ReplyDelete