KÁVOVÉ PEELINGY OD MARK SCRUB | MARK FACE AND BODY

15:07

Ako ste už mohli vidieť aj na mojom instagrame tak som mala možnosť vyskúšať nejaké produkty od MARKa, ktoré som si ihneď zamilovala. Jedná sa o slovenskú značku, ktorá si na kvalite jednoznačne potrpí. Jeho produkty sa vyrábajú vlastnoručne len z tých najkvalitnejších prírodných surovín. Nechýbajú ani špeciálne ingrediencie ako je napríklad jojobový, kokosový či čajovníkový olej, ktorý mimochodom má veľmi priaznivé účinky aj na akné. Balíček, ktorý mi pred pár týždňami dorazil obsahoval kávovo-melónový peeling MARK Coffee Watermelon, originálny kávový peeling MARK Coffee Original a sprchový puding Shower pudding Azalea. Tá úžasná vôňa sa nedá opísať!
Moje skúsenosti s touto značkou u len pozitívne. V nedávnej minulosti som mala možnosť vyskúšať aj iné druhy, kávových peelingov od tej značky ako je napríklad edícia s kúskami kokosu. Už vtedy som bola neskutočne spokojná, pretože som mala pocit, že už po 5 minútach sa na mojej pokožke a pleti spravili nemalé zázraky. Tieto peelingy sľubujú, že sú vhodné na telo aj na tvár, pričom hydratujú, osviežujú, zbavujú pokožku suchých miest a odstraňujú nedokonalosti. Ja som dokonca postrehla, že pri aktívnom používaní kávového peelingu na tvári, sa mi zjemnila pigmentácia a moje malé jazvičky po akné sa akoby vytratili. A tá vôňa kávy je neodolateľná! Blahodarné účinky kávy asi nemusím približovať, pretože každá z nás vie, že je skvelým pomocníkom v každej forme. Tieto kávové peelingy taktiež obmedzujú tvorbu zákernej celulitídy, proti ktorej sa "bojuje" neskutočne ťažko.
Poznáte túto značku? Objednávali ste si už od nich nejaké produkty? Boli ste spokojní? Mimochodom vedeli ste, že táto značka ponúka aj masky, scruby alebo telové maslá? 

You Might Also Like

6 comments

  1. Měla jsem jen vzoreček kávového peelingu a ten byl dokonalý. Celkově se mi tato značka moc líbí, ale ještě jsem od ní skoro nic nezkoušela.
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  2. Skúšala som viacero vecí od tejto značky a za mňa bol skvelý peeling s vôňou melónu a scrub na pery :)Krásne fotky !

    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    ReplyDelete
  3. Znám peeling a masky, moc bych je chtěla zkusit, protože vypadají úžasně. Slyšela jsem na ně jen chválu. :)

    ReplyDelete
  4. Značku poznám, ale ešte som od nich nič neskúšala. Kávové peelingy sú fajn, len mi trochu vadí že je po nich dosť veľký bordel v sprche :-D

    AN Beauty Blog

    ReplyDelete
  5. Ty peelingy ze sáčku jsou skvělé :-) ta vůně a celkový efekt, paráda :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete