INŠPIRÁCIA DO BÝVANIA S BELLA ROSE | www.bellarose.sk

15:16

Myslím si, že takýto článok sme tu už dávno nemali. Tento krát by som Vám rada prestavila jeden úžasný e-shop, na ktorý som natrafila pred pár dňami, pričom som hľadala nevšedné, vintage kúsky do nášho domova. A našla som presne tie pravé, ktoré som hľadala. Prečo by sme teda strácali náš drahocenný čas v obchodných domoch, kde je toho oveľa, ale oveľa nemej kvalitných, ako tu na internete? Všetko pokojne, bez stresu z pohodlia Vášho domova. 
Stránka Bella Rose/, to jednoducho vyriešila. Určite ste o nej už počuli, pretože ponúka naozaj krásne bytové doplnky. Veľkým plusom bolo pre mňa aj to, že aj napriek tomu, že sa jedná o e-shop zameraný hlavne na doplnky, objavila som v ponuke aj kozmetiku. Dokonca veľmi zaujímavú,  priamo z Francúzska, Anglicka a Škandinávie. Nájdete tu rôzne moderné, romatické ale aj bohémske dekorácie, textilné produkty ako sú aj závesy alebo koberce, rohože. Doplnky do kuchyne ako sú, šálky, sety a dózy si našli svoje miesto tiež. A sú dostupné naozaj v rôznych štýloch. Veľkým plusom pre mňa je aj to, že som v ponuke našla sviečky značky Yankee Candle, ktoré  zbožňujem! Ani som sa nenazdala a v košíku som mala hneď dva druhy. :) Jednako tam nájdete aj dekorácie do detskej izby alebo aj úložné priestory - boxy. Neviem ako ste na tom Vy, no ja, keď navštívim túto stránku a mám dosť času, tak si stále niečo nájdem buď pre seba, alebo pre svojich najbližších. Či sa jedná o darček na určitú príležitosť, alebo len o takú malú, ale o to dôležitejšiu pozornosť. Mojou obľúbenou kategóriou je práve nábytok v škandinávskom štýle. Jednoduchosť a biela farba, ma dokážu stále očariť. V jednoduchosti je krása. Ako sa Vám páči tento štýl? Poznáte e-shop Bella Rose? Ja som si momentálne zamilovala aj ich Instagram, tie krásne fotografie hovoria snáď za všetko. Ako sa Vám páčia doplnky a nábytok, ktorý som si pre Vás v dnešnom článku vybrala? Preferujete skôr minimalistické štýly, alebo máte radi farebnosť a abstraktnosť? 

You Might Also Like

5 comments

  1. krásne veci, tie hodiny - úžasné <3

    ReplyDelete
  2. Ach, tak tieto vintage veci ja môžem! Veľmi pekné!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  3. Juuu, to vypadá ale nádherně. Mám ráda barvy, ale v domácnosti upřednostňuju minimalistický styl. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  4. Tenhle e-shop má nádherně designové věci!! :-) Všechny bych si koupila, hihi..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete