VIP RAŇAJKY PRE BLOGERKY S MARY KAY #VIPRANAJKYMK

20:07


Moje prvé VIP raňajky, ale nie prvé stretnutie s milou Katkou, Dorotkou z Mary Kay dopadlo úžasne! Opäť som prijala pozvanie, a pred pár týždňami som sa s mojimi "kolegyňami" zúčastnila na tomto úžasnom evente, ktorý sa konal ako inak vo vynovených priestoroch v Twin City. Pri vstupe ma hneď milo privítali a cítila som sa tu naozaj ako doma. Aj napriek chorobe, ktorá ma chytila pred 2 dňami konania raňajok, som si tento event nechcela nechať ujsť. Viem, že by som to ľutovala. Najviac ľutujem asi to, že som nemala vôbec hlas, a nemohla som sa až tak dobre porozprávať s ostatnými blogerkami. Napriek tomu som si tú udalosť naplno užila. Ešte raz patrí Mary Kay jedno veľké ĎAKUJEM, za možnosť, že sme sa s blogerkami mohli na takejto skvelej akcii opäť zúčastniť! Teším sa na ďalšie stretnutie.
Heslom týchto blogerských raňajok bolo "dream fearlessly", presne ako názov nového parfému, ktorý očaril hlavne mystickou vôňou a luxusným smaragdovým vzhľadom. Práve preto sme sa tu všetci v stredu stretli. Milá Katka s Dorotkou nám predstavili novinky na mesiac január/marec. Tým boli nové Chromafusion lícenky, ktoré s ich úžasnou pigmentáciou ohúrili každú z nás. Tieto lícenky sú dostupné vo 6 prevedeniach. Sú ale niečím výnimočné. Vďaka magnetu ich môžeme poukladať do ďalšej vynikajúcej novinky Perfect Palette, a tým pádom úspešne zredukovať množstvo paletiek v našej kabelke! Prečo si nevyskladať vlastnú paletku? Nadčasový dizajn s ružami Mary Kay Ash, je naozaj originálny, ženský.
Tak ako vždy milá Dorotka nás nalíčila, vysvetlila ako treba používať nové lícenky či ako treba pracovať so štetcom, pri dokonalom vykresľovaní, kontúrovaní našej tváre. Jej šikovné ručičky nás opäť prekvapili. Ďakujeme za cenné informácia ohľadom dokonalého líčenia! 
Tak ako aj každé vip raňajky ani na týchto nesmelo chýbať nejaké prekvapenie, ktoré nás čakalo. Touto milou "aktivitou" bolo vytvorenie našej "dream board", ale tvz. "vision board", ktoré sme si mohli odniesť zo sebou rovno domov, aby nám pomohol pri dosiahnutí našich cieľov. Ja osobne ako môžete vidieť rozhodne nie som žiadna umelkyňa, takže moje sny, ciele sa mi podarilo vyjadriť len takto amatérsky. :D Tvorba a dobrá nálada, ale rozhodne stáli zato. 
Tlačová konferencia, vip raňajky bez jedla? U Mary Kay to proste neexistuje. Opäť nás čakalo neskutočne veľa zdravých a chutných dobrôt, a ani sme nevedeli, ktoré z nich ochutnať ako prvé. Bola to hotová pastva pre oči! Chutné nátierky, koláčiky, bagetky, ovocie a samozrejme káva, limonáda. V Mary Kay proste vedia ako nato. :) 

You Might Also Like

11 comments

  1. Na týchto raňajkách som niekoľkokrát bola, fakt stoja za to - najmä tá atmosféra :) Snáď sa niekedy stretneme - keďže tvoj blog úplne zbožňňujem! :)

    ReplyDelete
  2. vždy keď vidím tie fotky jedla, tak mi opäť vyhladne :) bola to skvelá akcia, tak ako všetky v spoločnosti Mary Kay :)
    MakeupbyVeo

    ReplyDelete
  3. Nikdy som sa podobnej akcie bohužiaľ nezúčastnila, no hneď ak nastane príležitosť, moja rozhodná odpoveď bude áno idem! Z fotiek sála veľmi príjemná atmosféra a muselo to byť naozaj skvelé :)
    NORALIC

    ReplyDelete
  4. Ty dobroty vypadají lákavě :-) tyhle akce jsou vždy moc fajn.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  5. Musel to byť skvelý event! A to jedlo vyzerá úžasne :)

    FRENCHSTYLE

    ReplyDelete
  6. Tak to musel byť skvelý event :) Všetko vyzerá tak skvelo :)

    DISCOVERINGGLAM

    ReplyDelete
  7. Wau! Tak to je naozaj super. ;) Teším sa, že si si to tam užila. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    ReplyDelete
  8. Neuskutečně ráda čtu články tohohle typu a musím říct, že Mary Kay v tom opravdu vede, protože všechno mají vyladěné do posledního detailu :)

    Paulina, the moon child

    ReplyDelete
  9. Wow, ty ovocné skleničky vypadají báječně! To musela být skvělá akce :))

    ReplyDelete