#NOTINOSURPRISEBOX - THANK YOU, NOTINO.SK!

15:47

Ahojte! Pred pár dňami ku mne dorazilo krásne prekvapenie, ktoré som vôbec nečakala. Krásny ružový balíček od Notino, ktorý bol plný produktov, medzi nimi aj môj obľúbený parfém, ktorý som si práve priala na Vianoce! Výber sa im naozaj podaril, veľké ďakujem za prekvapenie! Balíček kompletne obsahuje 6 produktov, a to parfém, highlither, sérum, sadu štetcov, korektor a primer. A tiež krásny odkaz od tímu Notino! Ďakujem! Tak poďme nato, a pozrime si, čo sa v balíku nachádzalo. 
Nachádzal sa tu aj rozjasňovač od Makeup Revolution, ktorý som už tiež dlhšiu dobu chcela vyskúšať, kvôli recenziám a odporúčaniam. Patrí do skupiny VEGAN produktov, čo ma veľmi potešilo. 
Vlastnosti: 
dokonale rozjasňuje tvár
dodáva pleti sviežosť
podčiarkne prirodzený pôvab tváre
V balíku sa nachádzala aj krásna sada kozmetických štetcov Notino Glamour Collection, ktorá obsahuje 6 najviac používaných štetcov a kozmetickú taštičku. Ideálnu na cestovanie, ale taštička má naozaj multifunkčné využitie! A hlavne v mojej obľúbenej farbe! Môžete sa tešiť aj na samostatný príspevok s týmito kráskami! 
Sada obsahuje :
 štetec na púder
štetec na make-up
štetec na obočie/linky
2× štetec na očné tiene
Momentálne používam primer od Dermacolu, ale už teraz sa teším na obdobie, kedy môžem konečne vyskúšať túto podkladovú bázu od značky NYX. Po prečítaní recenzií na tento produkt, sa teším oveľa viac! 
Prvotne som siahala po Yves Saint Laurent Black Opium Intense parféme, po ktorom som túžila pomerne dlho. Krásna, jemná, mierne sladká vôňa ma hneď očarila! Zloženie hovorí za seba! Posúďte sami.. Na čele s mojim obľúbeným santalovým drevom! Vedeli ste, že modrá verzia legendárneho flakónu Black Opium bola inšpirovaná práve odtieňom absintu? Ja rozhodne nie, ale práve držím v ruke moju obľúbenú vôňu!
Hlava
absinth
Srdce
sladké drievko, jasmín pravý (arabský), pomarančový kvet
Základ
santalové drevo, káva, vanilka
Krásnym prekvapením bol aj posilňujúci a vypĺňajúci Hyaluron-Booster Vichy Minéral 89, ktorý bude recenzovať moja mamina, predčasnému vianočnému darčeku sa veľmi potešila, a už aj začala s testovaním! Tento produkt ma naozaj skvelé recenzie, tak som zvedavá ako bude spokojná mamina. 
Vlastnosti:
posiluje kožnú bariéru pleti
pôsobí proti vonkajším aj vnútorným agresorom
deň po dni je pleť viac hydratovaná, posílená a vyplnená
má veľmi ľahkú konzistenciu
jednoducho sa roztiera a rýchlo sa vstrebáva
dermatologicky a oftalmologicky testované
Rozjasňujúci korektor v pere Yves Saint Laurent Touche Éclat High Cover, som dostala v odtieni 1,
tak podľa všetkého by mi mal sedieť! Zatiaľ som mala možnosť od tejto značky vyskúšať len jeden make-up, ale vtedy som bola maximálne spokojná! Dúfam, že to bude tak aj tento krát! Korektor sľubuje krásne krytie, tak uvidíme! Teším sa na recenziu! 
Objednávate z Notina? Ako ste spokojné? Som rada, že aj na Slovensku máme kvalitné e-shopy s krásnym, kvalitným a značkovým sortimentom. Mimochodom ešte aj dne prebiehať na e-shope BLACK FRIDAY, pričom platí zľava až 70 % na vybrané produkty a - 20 % na top značky + darčeky. Objednajte si vaše obľúbené značky so zľavou 20 % s kódom blacksk! 
Prajem Vám príjemné nakupovanie! :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Wow, fantastic box! I really liked it:)
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wow, balíček plný úžasných produktů! I mě by udělal velikou radost :))

    ReplyDelete