ČO SA MI OCITLO V POŠTOVEJ SCHRÁNKE? #4 | BENULEKAREN.SK

09:27

Ahojte! Ako sa máte? Ja dnes aj napriek Veľkonočným sviatkom som sa rozhodla, že si vytriedim komodu a šatník. Presviedčať som sa nemusela dlho, keďže som doma už takmer všetko vytriedila. Pred pár dňami som objednávala z benulekaren.sk, konkrétne v piatok, a v pondelok som už mala balík doma! Neuveriteľné, že aj napriek tejto ťažkej situácii to majú zorganizované, ucelené. Bola to moja prvá online objednávka z tejto lekárne. Neverila som vlastným ušiam, keď mi kuriér zavolal, že môj balík je už na ceste! To, že sme sa s rodinou snažili maximálne obmedziť naše cesty do drogérii, lekárni už viete. Nieje to inak ani teraz, po týždni neskôr. Tentokrát som do môjho nákupného košíka pridala zopár produktov, ktoré som už dlhšie chcela vyskúšať. Miesto si našla opäť aj značka La Roche - Posay. Tieto produkty tejto značky budú skvelým spoločníkom môjho aktuálne najobľúbenejšieho krému Effaclar DUO (+). Doplnila som si však aj zásoby, ktoré nám pomaly dochádzali. Čo sa teda ukrývalo v balíku? Poďme nato! 
Objednávala som aj na vyskúšanie tento upokojujúci a ochranný sprchový gél La Roche Posay Lipikar Gel Lavant, ktorý je vo veľmi výhodnom balení - 750ml. Je vhodný pre citlivú pokožku, taktiež aj pre deti. Ďalším produktom od tejto značky je čistiaci gél taktiež pre citlivú pleť. Voňajú úžasne! Teším sa na testovanie! :)
Prírodná sibírska bieliaca zubná pasta - Čierna noc. Je určená predovšetkým na bezpečné bielenie a hĺbkové čistenie. Prírodný bieliaci komplex mierne zjemňuje farbu skloviny, čo pomáha obnoviť prirodzenú bielosť vašich zubov. Je to moje druhé balenie, som nadmieru spokojná, cena je primeraná. 100g/cca 3,70€
Na e-shope som taktiež objavila výhodné 3-balenie mojich obľúbených zubných kefiek, tak som neváhala ani chvíľu! Ja som si už svoju vybrala! :) Cena 3ks/ cca 9€.
Ďalším produktom v balíku je tento produkt zn. Chilly pH 3,5 intimo gél /200ml,  ktorý som už dlho chcela vyskúšať. Počula som naň samé dobré recenzie, chvály. Cena na e-shope 200ml/3,86€.
Objednávate z online e-shopov lekárni? Ja si myslím, že je to skvelý nápad, a hlavne v tejto ťažskej situácii to zjednodušuje celý nákupný proces! :) Nezabudnite, že teraz na e-shope prebieha akcia na produkty La-Roche Posay - 2+1 do 15.04.2020 alebo do vypredanie zásob! Tak šup šup! :)

ĎAKUJEME BENU lekaren!

You Might Also Like

5 comments

  1. Fantastic unboxing!
    HAPPY WEEKEND AT HOME
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. La roshe posay gél, som skúšala ale po čase mi začal pleť vysušoval

    ReplyDelete
  3. Curaprox kartáčky jsou nejlepší, mám už několikátý a nemohu si je vynachválit! :)

    ReplyDelete
  4. Taky objednávám na různých e-shopech. Nejvíce mě zaujala ta zubní pasta.
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  5. Your blog is the best! Which blogger theme is this btw?

    ReplyDelete