LOUNGEWEAR SETS | FEMME LUXE - TRY ON HAUL

09:05

Ahojte! Ja už mám konečne po skúškach, takže môžem konečne oddychovať a venovať sa aj blogu! Keďže pomerne skoro celý semester sme mali online verziu výučby, nebolo to najjednoduchšie, hlavne zo zadaniami, ktoré sme museli odovzdať tak isto na čas. Hlavné je, že to už mám za sebou, čo ma veľmi teší. Dúfam, že aj vy ste zvládli skúšky, zadania či seminárky a môžete sa sústrediť aj na iné veci, ktoré Vás robia šťastnými :) 
Medzitým ku mne dorazila aj moja druhá objednávka zo stránky Femme Luxe, pričom táto objednávka obsahovala úplne iné produkty, aké by ste na tejto stránke čakali. Keďže na tejto stránke môžete nájsť väčšinou módne, priliehavé oblečenie, našla som tu aj tzv. loungewear, ktorý sa mi v tejto dobe veľmi zišiel, keďže trávim doma pomerne dosť času. :) Nájdete v ponuke rôzne sety, tepláky, legíny ktoré nielen super vyzerajú, ale majú aj skvelý materiál a strih. Ja som si vybrala hneď 2 sety rovnakého druhu len v inej farbe - modrú a sivú súpravu. Jedná sa o veľmi elastický materiál, sú dosť tenké, takže ideálne na letné večere. Čo sa týka veľkosti, objednávala som svoju veľkosť S, a všetko sadlo ako má. Ďalším kúskom v balíku bola čierna súprava, ktorá je iného strihu aj materiálu, ako predchádzajúce dve. Vrchná časť je mierne "croppnutá", ale vyzerá skvelo! :) 
Do košíka som si pridala aj jedny baggy joggers tepláky, ktoré ma oslovili už na prvý pohľad, objednávala som si tak isto S, ale sú veľmi veľké na šírku aj na dĺžku. Napriek tomu som s objednávkou nadmierne spokojná, a už sa teším na moju ďalšiu objednávku z tejto skvelej stránky. Aké máte skúsenosti s touto stránkou? Objednávate z nej často, či len plánujete objednať? :) 
Tu môžete vidieť detailne tie dve loungewear súpravy, ktoré som si objednala v dvoch farbách, obe majú vrecká po bokoch, vrchná časť setu je voľná, nohavicová časť je narozdiel od vrchu priliehavá. Som nadmieru spokojná! Veľkosť, ktorú mám na fotke je S. 

Ďalšia súprava, tentokrát čierná s croppnutou vrchnou časťou, asi môj najobľúbenejší kúsok z tejto objednávky. Ako sa Vám páči? :) Veľkosť - S.

Ja som s mojou druhou objednávkou veľmi spokojná a som rada, že tentokrát som siahla po takomto voľnočasovom štýle, som presvedčená že tieto kúsky využijem na plno! :) Čo sa týka doby dodania, aj napriek tejto ťažkej situácii, sa doba dodania nepredĺžila, trvalo to rovnako ako aj pri mojej prvej objednávke -  cca 12 dní. Ak ste už objednávali z tejto stránky, budem rada ak sa podelíte o svoje skúsenosti! :)

You Might Also Like

7 comments

  1. Basic kúsky a nohavice ti sadli dokonale

    ReplyDelete
  2. These pieces look really beautiful! I am so glad you have comfortable items to relax in.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  3. Moc hezké kousky sis pořídila, skvěle ti padnou! :)

    ReplyDelete
  4. O tejto stránke počujem prvýkrát, ale tie kúsky vyzerajú neskutočne pohodlne! Už dlho hľadám nejakú peknú a pohodlnú súpravu a táto vyzerá super. Pozriem sa n to, ďakujem za tip
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  5. Ještě jsem od nich neobjednávala, ale vybrala sis krásné kousky, které ti opravdu sedly.
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  6. Já vždycky slintám nad jejich Instagramem, ale ještě jsem si nic neobjednala. Bude to hlavně tím, že fakt nevím, co bych si vybrala, líbí se mi tam skoro všechno :D

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete