Kaolínová maska Freeman Feeling Beautiful | RECENZIA

19:24

freeman, maska, beauty, pleť, notino, recenzia, maska na tvár, kaolínová maska, review, krása, mastná pleť, póry



Ahojte! Ako sa máte? Ja som dnes už začala s letným semestrom, musím sa Vám priznať, vôbec mi to nechýbalo. Prednedávnom sme tu mali ešte skúškové obdobie, a teraz sa nám už začína nový semester, neskutočné. Ale prejdime rovno k dnešnej téme, v ktorej si povieme o niečo viac o pleťovej maske od značky Freeman, ktorú viete nájsť aj na e-shope Notino. Dokonca na tomto e-shope nájdete aj menšie balenia, ako sú napríklad jednorázové masky. Určite všetky poznáte túto značku, keďže táto americká prírodná kozmetika patrí medzi svetovo veľmi obľúbené značky. Táto značka kozmetiky patrila medzi prvé, ktoré začali používať vo veľkej miere prísady do kozmetiky ako sú aminokyseliny a bielkoviny. Konkrétne v roku 1979 spravila táto kozmetika ešte väčší krok, a začala používať unikátne, do tej doby nepoužívané prírodné zložky, ako je uhorka, paprika, avokádo, pomaranč, papája, jablko, či ovsené vločky. Čo sa týka ponuky tejto značky, nie je veľmi rozsiahla, ale okrem pleťovej kozmetiky tu nájdete aj telovú kozmetiku. Ja som si pre Vás pripravila recenziu na moju prvú masku od tejto značky, konkrétne sa jedná o kaolínovú pleťovú masku s omladzujúcim účinkom, ktorú sa mi už podarilo zopárkrát vyskúšať, a tak Vám viem priniesť objektívnu recenziu. 

Čo môžeme očakávať od tejto masky? 
- efektívne čistí póry
- celkovo skrášľuje vzhľad pleti
- navracia pleti pružnosť a pocit pohodlia

freeman, notino, maska, recenzia, mastná pleť, review

freeman, maska, beauty, pleť, notino, recenzia, maska na tvár, kaolínová maska, home, krása, akné





freeman, maska, beauty, pleť, notino, recenzia, maska na tvár, kaolínová maska, spa
freeman, maska, beauty, pleť, notino, recenzia, maska na tvár, kaolínová maska



Maska má skvelú sviežu vôňu, nesie sa v znamení uhoriek a sviežosti. Je vhodná pre všetky typy pleti, no skôr by som ju odporúčala pre mastnejšiu, problematickejšiu pleť. Má krémovú konzistenciu, jednoducho sa nanáša, ja som použila silikónový štetec na masky, ale bez väčších problémov ju viete naniesť aj ručne. Maska mierne vysúša pleť, no pri dostatočnej hydratácii po použití, to nie je žiaden problém. Ja som ju nechala pôsobiť cca 10 minút a potom som si tvár zmyla vlažnou vodou. Po použití moja pleť bola svieža a hebká. Celkovo by som túto masku odporúčala hlavne ak máte mastnejšiu pleť s rozšírenými pórmi, pretože tie vyčistí naozaj dôkladne. :) Za tú cenu, Vám balenie vydrží naozaj dlho, ja som ho už použila viac krát a akoby z neho ani neubúdalo. 
Cena 175ml/4,65€. 
Hodnotenie : 9/10

Aké máte skúsenosti s touto značkou? Ktorá je Vaša obľúbená maska z tejto rady? :)

You Might Also Like

5 comments

  1. Juj, to bolo rýchle. ďakujem za recenziu. Tak ako som si myslela, tak táto maska bude pre mňa ako stvorená a týmto si mi to len potvrdila. ďakujem za krásnu recenziu. ♥
    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  2. This sounds so wonderful! Glad it worked well and has a nice smell!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  3. Já jsem o této značky právě ještě masky nezkoušela. :) Tak bych velmi ráda nějakou vyzkoušela.
    Vítejte u Mišky

    ReplyDelete
  4. Na tuhle masku si brousím zuby už déle, budu si ji muset také konečně objednat. :))

    ReplyDelete
  5. Já od této značky používám často "tu černou" masku (s dřevěným uhlím a cukrem) a ta je TOP. Koukala jsem i po jiných od Freemana, a tak teď už vím, po které příště sáhnout. :)

    Ela

    ReplyDelete