FEBRUÁR HAUL | NOTINO

16:11

haul, notino, review, recenzia, new, beautyAhojte! Ako sa máte? Tento február ma prekvapuje čoraz viac, a to hlavne počasím. Pred pár dňami sme si mysleli, že tu už máme jar, a včera u Nás bolo neuveriteľných -15°C. Táto prudká zmena počasia na mňa vplýva veľmi zle a mávam kvôli tomu častú migrénu. Náladu mi však v týchto dňoch zlepšila objednávka z Notino, ktorú som objednávala začiatkom tohto týždňa a balík som už mala včera doma. Tomu sa hovorí blesková rýchlosť, ale ani sa tomu nečudujem, keďže s týmto e-shopom mám zatiaľ len pozitívne skúsenosti. Opäť sa mi podarilo vybrať nejaké produkty na recenzie, ale myslela som aj na doplnenie minutých zásob. V košíku sa mi objavili predovšetkým klasické produkty, ako sú zubné pasty, hygienické potreby, či pracie prostriedky. Prednosť som však dala aj produktom, ktoré ma už v minulosti oslovili, ale stále som na nich nejak "pozabudla", a tak som ich vyskúšanie posúvala ďalej. Jedno Vám ale môžem prezradiť, jedná sa o produkt, ktorej recenzia Vás určite poteší a zaujme. :) Keďže viem, že máte veľmi radi takéto haul články, tak poďme sa do toho pustiť. 

Prvým produktom ktorý sa mi objavil v košíku je tento priam luxusný parfém do auta. Jedná sa o vôňu, ktorá sa nesie v znamení morských tónov a sviežosti. Vôňa do auta SANTINI Cosmetic Diamond Blue , bola vyrobená vo Francúzsku. Dá sa použiť aj do interiéru. V balení sa nachádza malá kartička, ktorá sa zavesí do auta a naň sa nastrieka parfém. Vôňa sa postupne uvoľňuje, a je veľmi príjemná. Zatiaľ najlepšia vôňa do auta, akú som mala. A ten dizajn! No posúďte sami. Cena : 7,90€ / 50 ml. 

santini, diamond blue, notino, review, recenzia, vôňa do auta






santini, car perfume, car, diamond blue

Už dlho som hľadala kvalitný, ale nie až tak drahý lak na nechty, ktorý ma dobré krytie. Vyskúšala som mnoho lakov na nechty, no stalo sa aj to, že niektoré drahé laky nemali vôbec žiadnu výdrž, ani krytie. Konečne som našla to, čo som hľadala. Od značky Catrice, som zatiaľ mala možnosť otestovať iba dekoratívnu kozmetiku, ale aj s tým som bola veľmi spokojná. Z kolekcie ICONAILS, som vybrala dve odtiene, a to : odtieň 28 Taupe League 10,5 ml odtieň 20 Black To The Routes 10,5 ml. Zatiaľ som vyskúšala len čiernu, ale to krytie je niečo neskutočné! Stačí iba jedna vrstva! Neverila som vlastným očiam. :) Cena : 2,90€ / 10,5ml
catrice, lak na nechty, nechty, lak, polish, nailpolish, review, recenzia, gel, nails, vegan

Ďalším produktom je tento populárny sérum na rozšírené póry od značky Revolution Skincare  - Revolution Skincare 10% Niacinamide + 1% Zinc. Doteraz som používala len sérum s Vitamínom C, no vďaka skvelým recenziám na tento produkt som neváhala ani chvíľku a objednala ho. Pôsobí aj proti akné, dokonca pomáha pri boji proti hyperpigmentácii.  
Zloženie produktu : 
10 % niacínamid – odstraňuje nedokonalosti pleti
1 % zinok – má upokojujúci účinok
- bez ropných derivátov a olejov
- bez parfumácie, lepku a alkoholu
V ďalších článkoch si o tomto produkte povieme aj o niečo viac, keďže už dnes začínam s testovaním. Dúfam, že aj ja budem mať s týmto produktom len pozitívne skúsenosti! :)
niacinamide, revolution, skincare, skin, beauty, notino, caring, spa, homespa, review, recenzia

revolution, skincare, notino, skin, zinc, caring, review, homespa, serum

Tak ako stále, ani tentokrát nesmú chýbať masky na tvár, vybrala som si jednu plátennú masku od značky KORIKA, ktorá je kórejská značka a obsahuje len tie najlepšie zloženia. Pomáha ženám spríjemniť každodenný rituál krásy a jej doménou sú najmä vysoko kvalitné plátenné masky. Vybrala som si pleťovú masku NaturBeauty, ktorá pleť vyživuje a hydratuje. Som zvedavá, aké budem mať dojmy po vyskúšaní. Určite sa o moje skúsenosti podelím aj tu na blogu! :)
Zloženie produktu : 
- výťažky z mandlí – vyživujú, hydratujú a rozjasňujú
- extrakt z kokosu – zjemňuje, upokojuje a chráni
- ľadovcová voda z Islandu – posilňuje, dodáva vitalitu a sviežosť
Cena : 1,90€
Ďalšou maskou je krémová kaolínová maska od značky Freeman, ktorá je určená na všetky typy pleti. Má omladzujúce a hydratačné účinky. Maska efektívne čistí póry a skrášľuje celkový vzhľad pleti. Objednávala som ju pre maminu, ktorá ju už vyskúšala a má veľmi dobré skúsenosti. Pleť bola po použití hebká a hydratovaná. Aj keď má suchšiu pokožku, jej pleť nebola vôbec vysušená, práve naopak. Cena : 4,55€ / 175ml
freeman, mask, maska, beauty, pleť, skincare, homespa, clay mask, caring, notino

korika, mask, maska, kozmetika, beauty, freemann, akné, acne, pleť, skincare









Pomaly sa už blížime ku koncu, no stále tu mám zopár zaujímavých produktov. Vybrala som si aj masku na vlasy TRESemmé Biotin + Repair 7 od značky TRESemmé, ktorá je určená pre ťažko poškodené a vysušené vlasy. Moje vlasy boli zosvetľované, takže táto maska je pre moje vlasy ako stvorená. Vyskúšala som ju hneď ako dorazila, tá vôňa je božská! :) Moje vlasy vôbec nezaťažuje a vlasy sú po použití ako "nové". Veľmi slušný výkon od masky, a cena je tiež veľmi priateľská. 
Cena : 5,05€ / 300ml. 
tresemme, hair, mask, beauty, vlasy, kozmetika, maska




Nakoniec už len také drobnosti do kúpeľne pre každodenný život. Čo hovoríte na tieto produkty? Vyskúšali ste už nejaké z nich? Ak áno, ktoré? Aké máte s ním skúsenosti? Predovšetkým som zvedavá na vyššie opisovaný sérum na pleť. :)

You Might Also Like

7 comments

  1. I am so sorry to hear that you have been dealing with migraines! That is so awful. But thankfully, these items were able to cheer you up. Those nail polishes and skin care items look fantastic.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. No uplne najviac ma zaujala tá vona do auta. Stále totiž hladam niečo, čo by mi v nom fakt pekne vonalo a stále som nenašla nič s čím by som bola na 100% spokojna. Vyskušam toto, som zvedava.

    ReplyDelete
  3. Já jsem taky zvědavá, co řekneš na to sérum, protože kolem něj pořád chodím a furt jsem trošku skeptická :D Jinak masky od Freemana máme doma taky rádi a na intimní gel od Ziaji nedám dopustit ♥

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete
  4. Skvělá objednávka. Jsem zvědavá, co řekneš na to sérum a taky se mi hodně líbí laky na nehty. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  5. Niacinamid je skvelý, verím, že sa ti bude páčiť. Ja ho používam niekoľko rokov. A veľmi sa teším, ak urobíš recenziu na tú masku od Freeman. Chcela som ju vyskúšať aj ja, ale ani neviem prečo k tomu neprišlo.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  6. Jsem zvědavá co na produkty pak řekneš, hlavně na to sérum :)

    SmileThess

    ReplyDelete
  7. Ty pleťové masky vypadají úžasně, možná si jednu z nich také zkusím objednat! :)) I laky na nehty se mi moc líbí. :)

    ReplyDelete