MARY KAY RADA SATIN Body™ | HAUL + PRVÉ DOJMY

17:40

mary kay, kozmetika, beauty, krása, rencezia, blog


Ahojte! Ako sa máte? Ja sa už v plnom prúde pripravujem na nový letný semester, no predtým sa ešte snažím nafotiť a pripraviť čo najviac článkov pre Vás. Pred pár dňami mi dorazil balík s prekvapením od Mary Kay, ktorý obsahoval produkty práve z tejto Satin body. Balíček obsahoval Satin Body™ Sprchový gél s bambuckým maslom, revitalizačný peeling s bambuckým maslomSatin Hands® Mydlo s bambuckým maslom a kolekciu pre ošetrenie pier s balzamom na pery s bambuckým maslom White Tea & Citrus a s cukrovým peelingom.
mary kay, kozmetika, beauty, krása, rencezia, blog

mary kay, kozmetika, beauty, krása, rencezia, blog
Prvým produktom, ktorý som vyskúšala je tekuté mydlo s bambuckým maslom, vonia priamo čarovne! Jedná sa o novinku u značky Mary Kay. Keďže mydlo obsahuje vzácne bambucké maslo, tým sa predchádza vysušeným rukám. Mydlo zanecháva ruky čisté s pocitom hydratovania. Obsah balenia je 185g/19,00€. 

Čo môžeme očakávať od tohto produktu? 

zanecháva ruky dôkladne umyté a čisté

• nezanecháva na rukách pocit suchosti

• obsahuje výživné bambucké maslo

• vytvára na rukách jemnú, príjemnú penu

• je bez parfumácie


mary kay, kozmetika, beauty, krása, rencezia, blog


Ďalším produktom je kolekcia dvoch produktov a to sprchového gélu + peelingu s bambuckým maslom. Ja som ich použila spolu, najprv peeling a potom sprchový gél. Pokožka bola po použití hydratovaná a mala som pocit sviežosti. Sprchový gél vôbec nevysušuje pokožku, páve naopak, hydratuje. S peelingom som nadmieru spokojná, keďže aj napriek tomu, že mám veľmi citlivú pokožku, vôbec mi neprekáža. Dokonalo odstránil "odumreté" častice pokožky. Vôňa produktov je takmer identická, nesie sa v znamená citrusov. Cena peelingu je 185g/19,00€ a cena sprchového gélu 192ml/19,00€.

mary kay, kozmetika, beauty, krása, rencezia, blog



Čo môžeme očakávať od peelingu Satin Body™? 

 odstraňuje suché časti kože

• zanecháva pleť hydratovanú

• obsahuje aj slnečnicový olej

Čo môžeme očakávať od sprchového gélu Satin Body™? 

 vyživuje suché pleť a ošetruje ju

• zanechá ju vyživenú a hydratovanú

Štruktúra sprchového gélu 

Štruktúra peelingu


Posledným produktom je sada balzamu a peelingu na pery z rady Satin Lips s bambucký maslom s citrusovou vôňou. Odporúča sa ich použiť spolu, najprv peeling, ktorý odstráni odumreté bunky na perách, a potom hydratačný balzam, ktorý dodá perám dostatočnú starostlivosť. Títo malí pomocníci sú moji najobľúbenejší, zmestia sa do kabelky a v týchto zimných obdobiach sú nevyhnutnosťou! :)

Čo môžeme očakávať od balzamu a peelingu Satin Lips™? 

 kryštály prírodného cukru odstraňujú odumreté bunky

• obsahujú bambucké maslo

 vyživujú a ošetrujú pery

• pery sú jemné a hladké

mary kay, kozmetika, beauty, krása, rencezia, blog

Tak, a blížime sa ku koncu, ale onedlho Vám prinesiem ďalší článok, a to o horúcej novinke od Mary Kay. Mňa veľmi oslovila, tak dúfam, že aj Vás rovnako zaujme, ako aj mňa! :) 
Používate produkty od tejto značky? Ak áno, tak ktoré, a aké máte s ním skúsenosti? 

You Might Also Like

3 comments

  1. Produkty od této značky nepoužívám, ale vypadají dobře :)

    SmileThess

    ReplyDelete
  2. Sada vypadá krásně, líbí se mi její design, ale kvalita produktů bude jistě taky skvělá! :)

    ReplyDelete
  3. Neviem či som ti to už písala, ale máš krááásne fotky. Moc sa mi páčia

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete