SUMMER HAUL | NOTINO

15:16


Ahojte! Ako sa máte? Ja si konečne užívam voľno po letnej brigáde, na ktorej som bola od začiatku júla. Keďže sa mi akurát naskytlo voľno, naplánovala som hneď niekoľko článkov. Ešte koncom júna mi dorazil aj balík z Notino. Balíček obsahoval hlavne každodenné prudukty, ktoré používam, no opäť som dala šancu aj zaujímavým produktom, ktoré ma veľmi zaujali. Poďme sa teda pozrieť, čo som si tentokrát vybrala na testovanie. Prvým produktom je šampón Semi di Lino Reconstruction for Damaged Hair od značky Alfaparf Milano, pričom o tejto značke som zatiaľ nič nepočula, tak som bola veľmi zvedavá. Jedná sa o šampón, ktorý je určený na poškodené a vysušené vlasy. Neobsahuje sulfáty, vlasy zbavuje nečistôt, obsahuje UV filter, predlžuje životnosť farby a má ešte mnoho iných benefitov. Zaujalo ma aj jeho skvelé zloženie a to, že obsahuje prírodné látky bohaté na kremík. Tento šampón používam už pár týždňov a neviem si ho vynachváliť. Navyše vonia úplne skvelo a sviežo! Jediným mínusom je pri tomto šampóne je jeho cena, keďže sa jedná o pomerne malé balenie  - 250ml/9,00€

Ďalším produktom je korekčná tyčinka od La Roche-Posay Effaclar DUO (+) Jedná sa už o moje 3 balenie, keďže ju používam každý deň už vyše dva roky. Je mojim skvelým pomocníkom a pomohol mi sa vyrovnať s akné, a s mini jazvičkami, ktoré po ňom ostali. 

V košíku sa mi objavil aj tento čistiaci pleťový gél Neutrogena Hydro Boost® Face, ktorý som si objednala, keďže sa mi už minul môj obľúbený čistiaci gél, a chcela som vyskúšať niečo nové. Gél je vhodný pre všetky typy pleti, ale myslím si, že bude vyhovovať hlavne citlivej pleti keďže obsahuje aj kyselinu hyalurónovú, ktorá zabraňuje vysušeniu pleti. Ja mám skôr takú zmiešanú pleť s občasným náklonom k vyrážkam a úplne mi vyhovuje. Pleť po použití nemám vôbec "napnutú", ale skôr hydratovanú. Za mňa top produkt aj s cenou - 6,70€. 
Keďže sa chystáme v auguste aj na dovolenku, do košíka som si prihodila aj telový sprej pre urýchlenie opálenia Ziaja Cocoa Butter. Už som ho aj vyskúšala doma pri bazéne a musím Vám prezradiť, že za 1 deň som sa opálila omnoho viac ako za 3 dni bez použitia tohto produktu! Sama som tomu neverila. Striedala som ho s opaľovacím mliekom, keďže sprej nezaručuje ochranu pred slnečným žiarením. Za mňa top produkt, ktorý Vám nesmie chýbať na dovolenke! :) Cena 100ml/3,30€








Posledným produktom je tento malý pomocník. Je to už moje druhé balenie. Konkrétne sa jedná o gélovú riasenku na obočie od značky Maybelline - Brow Fast Sculpt, priznávam sa, zatiaľ som si obočie upravovala tieňmi a ceruzkou, no s týmto pomocníkom to ide raz-dva! Ja mám pomerne dosť husté obočie, ale veľmi svetlé, keďže mám aj svetlejšie vlasy. Obočie si jednoducho prečešem a doupravujem tieňmi. Je to veľmi jednoduché a efektívne! Drží celý deň! Dokonca pôsobí veľmi prirodzene. Už viem, prečo ju tak chvália! Už si to bez nej neviem predstaviť! Cena : 5,90€

Konečne ma napadlo si objednať aj klieštiky, keďže som na nich stále zabúdala. Môj výber padol na tieto klieštiky na mihalnice Magnum Feel The Style. Stali sa mojim verným pomocníkom na každý deň! Pred použitím ich zohrejem fénom a krásne mihalnice sú na svete! Cena : 3,05€ 

Notino ma prekvapilo aj s milým prekvapením a to vo forme zmatňujúcich papierikov Notino Glamour Collection Blotting Papers. Zatiaľ som ich neskúšala, aké máte s nimi skúsenosti? 


Ďakujem Notino opäť za skvelé produkty a Vy sa môžete tešiť na obšírnejšie recenzie! :) Poznáte niektoré z týchto produktov? Ak áno, ktoré? 

You Might Also Like

2 comments

  1. Na ten čistící gel od Neutrogeny nedám také dopustit, je TOP! :) Ostatní produkty vypadají také skvěle.

    ReplyDelete
  2. Ten čistící gel od Neutrogeny je skvělý! :)

    ReplyDelete