SPOTREBOVANÉ PRODUKTY #1 - ANEB KÚPIM SI ICH ZNOVU?

11:45

mary kay, notino, tresemme, ziaja, cerave, blog, review, beauty, cosmetics, recenzia, larocheposay
Ahojte! Ako sa máte? Leto sa nám už skončilo, a tak nám neostáva nič iné iba sa naladiť na jesenné obdobie. Keďže tu máme ešte krásne počasie, ani sa nám to nezdá, ale je už polovička septembra. Sama si to ešte neuvedomujem, ale pomaly sa mi začína aj nový semester s novými povinnosťami. Napriek tomu, že budem mať opäť menej voľného času, celkom sa nato teším. Tentokrát som pre Vás priniesla článok so spotrebovanými produktami, ktoré sa mi podarilo za posledný čas vyprázdniť. Mala som odloženú aj jednu fľaštičku od šampónu, ale nechcene som ju vyhodila. Pre tento nový druh príspevku som sa rozhodla hlavne preto, aby ma to motivovalo "minúť" produkty, ktoré sa mi doma nakopili a medzitým si nekupovať navyše nové. Myslím si, že mi to už celkom ide a od tej doby, kedy som si spravila toto predsavzatie, som nekúpila novú kozmetiku. Mám so seba dobrý pocit a dúfam, že mi to pôjde aj ďalej. :)
mary kay, notino, tresemme, ziaja, cerave, blog, review, beauty, cosmetics, recenzia, larocheposay
Keďže je veľa kozmetiky, ktoré sa mi poskytnú na recenziu, je úplne bežné, že čím viac kozmetických produktov otestujem, tým viac nájdem takých, ktoré by som si možno už ani nekúpila ešte raz. Som pomerne dosť vyberavá, takže sa to u mňa deje veľmi často. Napriek tomu, objavujú sa u mňa aj také produkty, ktoré si kupujem pravidelne a som s nimi stále spokojná. Pri fakte, že som sa v minulosti trápila s akné, sú aj produkty, ktoré mi už hneď nazačiatku nesadli a tak som ich musela posunúť ďalej, alebo pri najhoršom vyhodiť.. Poďme teda naspäť k článku, kde uvidíte, či som bola s týmito produktami (ne)spokojná. :) 

CERAVE FOAMING CLEANSER

Prvým produktom je ten čistiaci gél od značky Cerave. Pred pár mesiacmi som na neho robila prvú recenziu (článok TU), kde som ho hodnotila na 9/10 bodov. Dnes, po minutí tohto gélu viem, že si ho znovu kúpim. Nie je to ale veľký zázrak, no pleť aj moja peňaženka sa z neho tešili, keďže toto balenie je veľmi výhodné. Napriek tomu, že som na neho čítala aj zopár horších recenzií, mne naplno vyhovel! Čo však môžem podotknúť je to, že existujú od neho aj lepšie gély, napríklad od značky Cosrx, ktorý je momentálne môj najobľúbenejší.  Pamätám si dobu, kde o ňom všade písali, no myslím si, že táto doba sa už skončila.  Cenovo sa pohybuje na 473ml/12€. 

mary kay, notino, tresemme, ziaja, cerave, blog, review, beauty, cosmetics, recenzia, larocheposay

ZIAJA COCOA BUTTER TELOVÝ SPREJ 

Druhým produktom je tento sprej na urýchlenie opálenia od mojej obľúbenej značky Ziaja. Zobrala som si ho na dovolenku do Grécka, a odvtedy si naňho nedám dopustiť! Ja, čo som si myslela, že sa nikdy neopálim, konečne som sa vedela krásne opáliť! Používala som ho po nanesení ochranného faktoru, keďže tento sprej neobsahuje SPF. Jedinou nevýhodou je to, že sa pomerne rýchlo minul. No výhodou v nevýhode je to, že balenie má 100ml, a tak s Vami môže pocestovať v príručnej batožine. Určite si ho na budúci rok kúpim znova. Cenovo sa pohybuje na 100ml/2,50€, čo je úplne super.

mary kay, notino, tresemme, ziaja, cerave, blog, review, beauty, cosmetics, recenzia, larocheposay

TRESemmé DAY 2 SHINE REVIVER

Tento produkt mi prišiel ako darček k mojej objednávke, keďže som si objednávala suchý šampón. Používala som ho tak občasne, keď ma to napadlo, ale veľa muziky teda nespravil. Pozitívne hodnotím krásnu vôňu a to, že po použití sa vlasy dali krásne rozčesať. Tento produkt, by som asi opäť nekúpila. 

EVELINE COSMETICS EXPERT C - NOČNÉ SÉRUM

Tento malý zázrak nepotrebuje žiaden komentár! Minula som ho do poslednej kvapky a už som aj hľadala, z kade by som si ho mohla objednať znova. Nieže sa z neho tešila moja pleť aj aj moja peňaženka. Asi z ďaleka najlepšie sérum, aké som kedysi mala možnosť vyskúšať. Pleť krásne omladzuje, hydratuje a zjednocuje. Zjemnilo mi to pigmentové škvrny, i malé jazvy po akné. Objednávala som si ho z Notino, ale momentálne tento produkt nie je dostupný. Sortiment však budem sledovať každý deň, a dúfam, že ho znova doskladania.  

mary kay, notino, tresemme, ziaja, cerave, blog, review, beauty, cosmetics, recenzia, larocheposay

LA ROCHE-POSAY EFFACLAR DUO (+)

Môj favorit. Bez tohto krému si už moju skincare rutinu neviem vôbec predstaviť. Písala som na neho samostatnú recenziu (článok TU). Produkt Vám môžem len odporúčať, krásne pleť zjednocuje zároveň hydratuje. Aj napriek vyššej cene, pomer ceny/kvality je veľmi dobrý. Výdrž balenia tiež nie je zlá, napriek malej veľkosti vydrží naozaj dlho. Nebudem Vás zavádzať, ale priznávam sa, toto bolo už moje tretie balenie! Používam ho už cca 2,5 roka, a za tú dobu som nenašla za neho žiadnu inú, lepšiu náhradu! 

SAMOOPALOVACÍ KRÉM MARY KAY 

Tento produkt ma veľmi prekvapil. Priznávam sa, čakala som od neho výraznejšie "opálenie". Používala som ho presne podľa inštrukcií, ale sľubovaný efekt krásneho opálenia sa žiaľ nedostavil. Poznamenala som jemnú zmenu tónu pleti, ale vydržal len 1-2 dni. Napriek tomu, som na neho počula samé skvelé hodnotenia, tak si myslím, že určite stojí za vyskúšanie. Je mi to ľúto, že mi nevyhovel, ale i tak si myslím, že by som si ho ešte raz už nekúpila. 

Ako sa Vám páčil tento príspevok? Myslím si, že v tejto dobe tu bude ešte niekoľko takýchto príspevkov. Poznáte niektoré z týchto produktov? Boli ste s nimi (ne)spokojné? Každopádne majte krásne deň! :)

You Might Also Like

6 comments

  1. Značky produktů sice poznám, ale ještě jsem je nezkoušela. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  2. Na Foaming Cleanser od CeraVe pokukujem už dlhšiu dobu. Zatiaľ od tejto značky mám Hydrating Cleanser a aj Moisturising Cream a som s nimi nesmierne spokojná. Moja aknózna pleť sa zlepčila práve vďaka nim.
    Skvelý článok. :)

    Brinora.sk

    ReplyDelete
  3. Na Foaming Cleanser od CeraVe pokukujem už dlhšiu dobu. Zatiaľ od tejto značky mám Hydrating Cleanser a aj Moisturising Cream a som s nimi nesmierne spokojná. Moja aknózna pleť sa zlepčila práve vďaka nim.
    Skvelý článok. :)

    Brinora.sk

    ReplyDelete
  4. Na Foaming Cleanser od CeraVe pokukujem už dlhšiu dobu. Zatiaľ od tejto značky mám Hydrating Cleanser a aj Moisturising Cream a som s nimi nesmierne spokojná. Moja aknózna pleť sa zlepčila práve vďaka nim.
    Skvelý článok. :)

    Brinora.sk

    ReplyDelete
  5. Některé znám a souhlasím, že jsou super a zbytek beru jako tipy k vyzkoušení. :))

    ReplyDelete
  6. Super díky za úžasnou recenzí

    ReplyDelete