Tipy na darčeky pre mužov - NOTINO edition

09:20

Ahojte! Ako sa máte? Ja mám pred sebou opäť skúškové, keďže pre mňa toto obdobie nie je iba o vianočnej nálade ale aj o zápočtoch a príprave na skúšky. Úprimne povedané, vôbec sa nato neteším. No napriek tomu musím myslieť aj na vianočné darčeky a to hlavne pre rodinu a priateľa. Nie je to vôbec jednoduché vybrať tie správne darčeky! Asi každá z Nás pozná tie slávne hlášky typu : Ach! Nerob si vôbec starosti! Ja predsa nechcem nič! A ešte by som mohla pokračovať ďalej. Ja sa priznám, pre mňa je najťažšie vybrať darček pre muža. Neviem prečo, ale pre ženské je to omnoho jednoduchšie. Čo by ste povedali nato, ak by som Vám dnes priniesla zopár tipov na vianočné darčeky, a možno sa Vám aj podarí inšpirovať sa. Ja pri výbere darčekov stále vsádzam na istotu. Pred výberom si to stále premyslím, či by človek daný darček využil iba raz alebo by ho mohol používať viac krát. Či je darček vhodný aj veku, záujmom, atď. Ovplyvňuje to mnoho faktorov. No ak daného človeka tak príliš nepoznáme, ide to omnoho ťažšie. Ja som si pre Vás vytvorila koláž s menšou inšpiráciou pre darčeky pre mužov, tak poďme sa nato pozrieť! 

Z tipov na darčeky určite nesmú chýbať podľa mňa parfémy. Mňa najviac zaujala toaletná voda Hugo Boss The Scent pre mužov a ešte parfémovaná voda Acqua di Giò Profumo. Posúďte samé, tie obaly hovoria za všetko! Tie dve vône by podľa mňa potešili nejedného chlapa! 

Ďalším tipom na darček je táto sonická elektrická zubná kefka s nabíjacím pohárom Phlilips sonicare, ktorá ma zaujala hlavne kvôli skvelým recenziám na ňu. Čo sa týka ceny, tak sa zaraďuje do kategórie drahších darčekov, ale myslím si, že Naši najbližší si zaslúžia všetko! :) 

Pozrime sa spoločne na jej vlastnosti : 

  • zaistí až 10× účinnejšie odstránenie povlaku než manuálna kefka
  • umožňuje až 4× väčší kontakt s povrchom zubu
  • kopíruje tvar zubov vďaka mäkkým flexibilným vláknam
  • šetrne čistí citlivé ďasná a prispieva k zlepšeniu ich kondície
  • dosiahne aj na ťažko prístupné miesta
  • viditeľne vybieli zuby už po 1 dni používania
  • pomáha vylepšiť proces čistenia zubov pomocou inteligentných snímačov

Do koláže som si vybrala aj niečo pre Našich "bradáčov" a to hneď jednu darčekovú sadu na bradu od značky Zew For Men. V tejto sade sa nachádza balzam na fúzy, mydlo a kefa na bradu. Títo super pomocníci by Našim chlapom určite veľmi pomohli a navyše tento set vyzerá veľmi štýlovo! 

Ďalším univerzálnym darčekom je táto sada zubných pást od značky Marvis, obsahuje 7 malých zubných pást a tak daný obdarovaný môže vyskúšať rozsiahlu škálu zubných pást! 

  • Aquatic Mint zubná pasta 25 ml
  • Cinnamon Mint zubná pasta 25 ml
  • Ginger Mint zubná pasta 25 ml
  • Jasmin Mint zubná pasta 25 ml
  • Licorice Mint zubná pasta 25 ml
  • Classic Strong Mint zubná pasta 25 ml
  • Whitening Mint zubná pasta s bieliacim účinkom 25 ml

Tú sadu, si objednám na tieto Vianoce aj ja! Dokonca na ňu platí teraz na Notino zľava 34%!! 

Niektoré z týchto produktov si teraz viete zabezpečiť aj so zľavovými kódmi Notino

Ďalším tipom na darček je tento set na manikúru pre mužov v krásnom jednoduchom čiernom prevedení! Tomuto darčeku by sa potešil nejeden minimalista! 

A tak blížime sa ku koncu, a posledným tipom na darček je ako inak zastrihávač brady a fúzov. No tento typ je určený aj na zastrihávanie celého tela. Jedná sa o zastrihávač od značky Braun


Verím, že som Vás aj trocha inšpirovala a uľahčila Vám proces výberu vianočných darčekov! :) Ako sa Vám páčili tipy na darčeky? Priznajte sa, už máte darčeky nakúpené, či ešte ste o nich ani nepremýšľali? :) 




You Might Also Like

1 comments

  1. Super tipy na dárečky, některé z nich doma také mám pro taťku i bráchu. :)

    ReplyDelete