Mary Kay oslavuje 25 rokov s novými hydratačnými rúžmi!

13:08

Ahojte! Ako sa máte? Konečne mám po skúškach, a tak mám trochu voľného času sa venovať aj mojim koníčkom. Pred pár dňami ma prekvapila zásielka od mojej obľúbenej Mary Kay! Vôbec som balíček nečakala, ani som netušila čo sa v ňom môže skrývať. V balíku sa nachádzalo 8 hydratačných rúžov z novej kolekcie! Práve s týmito hydratačnými rúžmi sa odštartovala oslava 25. výročia Mary Kay! 

Moja spolupráca v rámci blogu sa s touto značkou začala už pomerne dávno, zúčastnila som sa viacerých tlačových konferencii a byť súčasťou tejto komunity je pre mňa veľkým potešením! Som rada, že sme mohli byť pri týchto dôležitých príležitostiach a o novinkách sa sme sa dozvedeli medzi prvými! Samozrejme to všetko preto, aby sme ich mohli ukázať Vám, Našim čitateľom. 

Poďte sa so mnou pozrieť na tieto skvelé novinky! Čo sa týka balenia je naozaj krásne a nadčasové! Takých je aj týchto 8 odtieňov hydratačných rúžov. Medzi týmito kandidátmi si každá z Vás určite nájde svojho favorita! :) Ja sa Vám musím priznať, že ich mám aj niekoľko a bolo to veľmi náročné rozhodnutie. Novinku nájdete aj na oficiálnej stránke Mary Kay a tiež aj v novom katalógu hneď na popredných stranách. 


Balenia jednotlivých rúžov hovoria o tom, že Mary Kay opäť neupustila od typického balenia, a jednoduchých línií. A ako dobre spravili! Toto čierne prevedenie je už pre Mary Kay nestarnúcou klasikou a je stále úžasné! Čo sa týka konzistencie, je veľmi jemná a príjemná pre pery. Na testovanie som si vybrala prvý rúž z balenia a to, Coral Confetti. Po aplikácii som mala pery dokonalo hydratované a tiež krásne jednotné. Moje pery neboli vôbec zaťažené a ťažké, ako je to pri iných rúžoch.  Čo sa týka výdrže, nie je problém po jedle alebo napití aplikovať druhú vrstvu, nevytvára sa dojem "vrstvenia" a pery sú opäť bezchybné! :) Osobne ma tieto rúže veľmi oslovili a teším sa, že ich môžem zakomponovať do mojej každodennej rutiny. Medzi moje obľúbené odtiene patria : Rockstar Red, Better Than Bare, Boho Plum, Casual Rose, Festive Pink. Ostatné odtiene sú tiež veľmi krásne, ale na príležitosné nosenie s adekvátnym líčením. 


V ponuke je presne osem odtieňov, tiež obsahujú vitamín E a slnečnicový olej. Práve preto sa nemusíte báť, že by sa Vám počas dňa vysušovali pery. :) 

Ktoré sú Vaše obľúbené odtiene? Vyskúšali by ste ich? 

You Might Also Like

2 comments

  1. Všechny odstíny se mi moc líbí a popravdě bych nevěděla, který vybrat dříve! :D :)

    ReplyDelete