VOŇAVÝ FEBRUÁR_NOTINO

12:38

notino, recenzia, wishlist, sviecky, candles, yankee candle,

Woodwick - White Tea & Jasmine    |    Vila Hermanos - 1884 Bergamot   |    Yankee Candle - Soft Blanket   | Milkhouse Candle Co. - Creamery White Sage & Bergamot

          Ahojte! Ako sa máte? U Nás je dnes naozaj krásne počasie a mám pocit, že pomaly sa Nám blíži jar! Je to moje najobľúbenejšie obdobie v roku! Toto obdobie bude pre mňa ale veľmi náročné, keďže som v bakalárskom ročníku. No napriek tomu sa na toto obdobie veľmi teším. Neviem sa dočkať teplejších dní a dlhých prechádzok, ktoré mi už tak chýbajú. Veľkým pozitívom je aj to, že sa možno čoskoro vrátime aj do lavíc, keďže vysoká škola, ktorú navštevujem plánuje prejsť na prezenčnú výučbu. Bude to naozaj veľká zmena, keďže "online" fungujeme už skoro 2 roky. Nebudem Vás ale zdržovať, a prejdime rovno k dnešnému článku. Ako ma už určite poznáte, milujem vonné sviečky, difuzéry, vonné vosky a všetko čo patrí to tejto voňavej kategórie! Čo by ste povedali nato, ak by sme si dnes povedali niečo o rôznych druhoch sviečok, ktoré ma v tomto období oslovili a určite by som ich chcela vyskúšať. Na e-shope Notino teraz môžete nájsť rôzne druhy a arómy sviečok, taktiež tu nájdete aj sviečky zo sójového voskuMedzi moje obľúbené značky patrí jednoznačne Yankee Candle, bez ktorej si svoju domácnosť neviem vôbec predstaviť! V mojom menšom wishlistu som vybrala sviečky, ktoré ma najviac oslovili a verím, že Vás aj možno inšpirujem. S niektorými z týchto značiek ešte vôbec nemám skúsenosti, ale po prečítaní rôznych recenzií, určite stoja za vyskúšanie. No posúďte, nie sú nádherné? :)


Poznáte niektoré z týchto značiek? Ak áno, ktoré? Mimochodom veľmi zaujímavá otázka je, že či preferujete značkové sviečky, alebo často siahate aj po bežných, neznačkových sviečkach? 

Majte krásny deň!

You Might Also Like

1 comments