MOJI JARNÍ OBĽÚBENCI | NOTINO & MARY KAY

13:53

     
       Ahojte! Ako trávite jarné sviatky? Ja ho trávim písaním a dokončovaním mojej bakalárskej práce, ale samozrejme si musím pri tom aj oddýchnuť vo forme článku na blog. :) Dnes som si pre Vás pripravila článok, v ktorom Vám ukážem moje obľúbené prípravky, ktoré používam momentálne najčastejšie. Budeme tu mať hlavne prípravky na pleť, ktoré som obľúbila, ale predstavím Vám aj jeden malý zázrak, ktorý by nemal chýbať ani v jednej kúpeľni! Tušíte už o čo sa jedná? Ak nie nevadí, hneď sa k nemu dostaneme. Inak na fotkách môžete vidieť aj môj nový "rastlinný prírastok" vo forme Monstery, ktorú som proste musela mať! Po dlhom hľadaní som ho konečne našla v Ikei, kde bol dokonca za veľmi super cenu! Už len dúfať, že sa jej u mňa bude dariť. 

notino, review, recenzia, kallos,kondicioner
        Tak, práve o tomto malom zázraku Vám hovorím! Jedná sa o bezoplachový kondicionér, ktorý je priam úžasný! Je od značky Kallos, ktorú určite všetky poznáte. Zatiaľ som mala skúsenosť iba s maskami a šampónom, no tiež som z nich bola veľmi milo prekvapená. Nanáša sa na mierne vlhké vlasy po umytí, pričom po pár minútach sa do vlasov krásne vstrebe. Jeho účinnosť je úžasná, vlasy sú po použití krásne jemné a hebké. Ja som ho objenávala v 250 ml vyhotovení a už som ho použila cca 5x a je stále plný! Nájdete ho aj na Notino, za cenu 3,19€, čo je priam úžasné! Poznáte tento prípravok? 
revolution, peeling, serum, skincare, beauty, review, kozmetika, notino
        Ďalšími pomocníkmi sú práve produkty od značky Revolution. Keďže som v minulosti mala problémy s pleťou, odvtedy sa o ňu starám každý deň. Teda poviem úprimne, snažím sa. Asi to poznáme každá, že niekedy na náš skincare rutinu nemáme vôbec náladu. Po prečítaných recenziách som si zaobstarala chemický peeling Makeup Revolution 30 % AHA + BHA Peeling Solution, ktorý dôkladne čistí a rozjasňuje pleť. Používam ho 1x týždenne, čo je si myslím ideálny interval. Nanášam ho na čistú a suchú pleť, pričom ho nechávam pôsobiť cca 10 minút. Cez leto sa ho odporúča používať menej často, keďže po ošetrení pleti týmto prípravkom je nutné používať krém SPF s ochranným faktorom. Samozrejme použitie krému SPF je potrebné aj v zimnom období. Používam ho veľmi rada, celkovo prípravky od Revolution mi veľmi sadli a som im verná už dlhšiu dobu. Niekoľko rokov používam aj sérum na rozšírené póry Niacinamide 10% + Zinc 1%, keďže ma niekedy potrápi aj moja mastná pleť. Veľmi rada tento aplikujem aj do denného krému. Nedala by som ho za nič, no pomaly mi dochádza balenie, tak to budem musieť rýchlo zmeniť. :) 
mary kay, beauty, kozmetika, review, recenzia
Tentokrát tu máme môj obľúbený sprchový gél s vôňou čerstvého lesného ovocia a vanilky! Ach, kiežby som Vám mohla cez článok ukázať tú vôňu, je úžasná.. Najlepšie je, že vôňa je aj po sprche niekoľko hodín prítomná na Vašej pokožke. Jedná sa o kombináciu bobuľového ovocia a vanilky. Myslím si, že táto kombinácia je priam neodolateľná. Ja celkovo milujem tieto svieže sprchové gély a sú moje najobľúbenejšie. Tento sprchový gél je dostupný na stránke Mary Kay, kde dokonca z tejto rady nájdete aj iné vône sprchových gélov, a to vo forme jablka a mandlí. 
Pre mňa nestarnúcou klasikou je aj  regeneračné sérum TimeWise® Regeneračné sérum C+E, bez ktorej si už moju skincare rutinu vôbec neviem predstaviť. Sérum obsahuje veľmi dôležité vitamíny, ktoré sú nevyhnutné pre zdravú pleť. Ale prečo ma oslovil práve tento prípravok? Ako už veľmi dobre viete, pred pár rokmi ma veľmi potrápilo akné.. Dnes už po ňom zostali len menšie jazvičky, ktoré sa stále pokúšam zminimalizovať. Práve v tom mi pomohol tento skvelý prípravok. Vitamín C skvelo pôsobí proti hyperpigmentácii, tmavým jazvám a pritom zanecháva zjednotený tón pleti. Prípravok používam už dlhšiu dobu, je to už niekoľko mesiacov a ten rozdiel viditeľnosti pigmentov po akné je úžasný! Som spokojná a s teším sa, že to ide aj bez rôznych iných zákrokov. 
mary kay, review, recenzia, beauty, kozmetika
        A nakoniec, no nie v poslednom rade by som Vám ešte chcela ukázať jeden typ na masku, ktorá zanecháva jemnú, čistú a hebkú pleť. Pri aplikovaní sa dokonca aj zabavíte. Jedná sa o metalickú zlupovaciu masku, ktorá momentálne zažíva veľký boom. Pamätám si, ako boli tieto zlupovacie masky "v móde" dávnejšie, ale teraz sú späť a ešte dokonca v takejto úžasnej kvalite! Pre aplikáciu som si zabezpečila aj malého pomocníka vo forme silikónového štetca, pomocou ktorého je aplikácia ešte jednoduchšia. Masku nanášam na čistú pleť a nechávam pôsobiť cca 25-30 minút a následne zlupujem. Od tej doby ako som vyskúšala túto masku, krémovú som ešte ani nevytiahla zo skrinky. :) 

Čo hovoríte na moje obľúbené produkty? Poznáte ich? Som veľmi zvedavá, čo mi napíšete do komentárov. Ďakujem, že ste si prečítali článok a vidíme sa nabudúce! :)

You Might Also Like

1 comments

  1. Everything looks so great! I love a lot of the Revolution products and recently added in a few of their skin care items.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete