PRÍPRAVA NA JAR A LETO S MARY KAY | NOVINKA

12:29

   Ahojte! Ako sa máte? Dnes tu máme mierne upršaný deň, no dúfam, že sa to na víkend zlepší, keďže plánujeme malý výlet do Maďarska. Človek by si to ani neuvedomil, ale už je za nami polovička máju. Ani sa nenazdáme a budeme tu mať leto. Ja mám posledný voľný víkend, potom ma čakajú prípravy na štátnice. Ani sa nad tým nechcem zamyslieť, koľko strán učenia ma čaká. No zatiaľ som si voľný čas spríjemnila upratovaním, triedením skrine a písaním článku pre Vás. Pred pár týždňami mi dorazilo veľmi milé prekvapenie od mojej obľúbenej Mary Kay vo forme balíka. Obsah balíka ma veľmi milo prekvapil a potešil! Dobrým počasím prichádzajú aj sandále, papučky, takže som sa na tieto produkty veľmi tešila. V balíku sa nachádzala súprava na domácu pedikúru vo forme masky a peelingu na chodidlá, prírodnej pemzy a ďalej pomôcky do kúpeľne. Veľmi ma potešila čistiaca pomôcka na telo z prírodnej lufy. Je naozaj super mať doma tieto prípravky, keďže návšteva rôznych salónov je nielen finančne, ale aj časovo náročná. 


Aaaa, mám tu pre Vás aj malé prekvapenie, totiž sa mi naskytla možnosť byť v novom katalógu Apríl/Jún, čo ma neskutočne teší a ešte raz veľmi pekne ďakujem tímu Mary Kay


Práve som sa rozhodla, že dnes si spravím malú pedikúru, tak sa veľmi teším až tieto produkty vyskúšam. Čoskoro sa tu určite objaví článok s recenziou. :) Čo hovoríte na túto novinku? Robíte si pedikúru doma, alebo chodíte do salónu? 

You Might Also Like

0 comments