MY AUTUMN WISHLIST 2023 | NOTINO

20:49

Ahojte! Ako sa máte? Tentokrát som si pre Vás pripravila jeden inšpiratívny článok, v ktorom Vám predstavím aktuálne produkty, ktoré by som si chcela počas tejto jesene zaobstarať. Jedná sa o produkty, po ktorých sa obzerám už naozaj dlhú dobu. Nachádzajú sa tu rôzne produkty, a to hlavne kozmetické. Prvým produktom, je parfumovaná voda Carolina Herrera - Good Girl, na ktorú neviem vôbec zabudnúť odkedy som ju ovoňala v parfumérii. Úvodná vôňa mandlí je jemná a pútavá. Pripomína nám oriešky, ktoré milujeme, a vyvoláva v nás pocit nostalgie. Potom sa do popredia dostávajú akordy vzácnej tuberózy. Táto kvetina je známa svojou sladkou a zmyselnou vôňou. Dodáva parfumu hĺbku a zvodnosť. Nakoniec sa objavujú hrejivé vône bôby a esencia kakaa. Tieto tóny dotvárajú vôňu a vytvárajú pocit pohodlia a útulnosti. Je vhodná na každodenné nosenie, či už do školy alebo práce. Čítala som na ňu samé dobré recenzie, už len počkať, keď bude nejaká zľava na Notine. Určite však počkám na Black Friday, keďže vtedy bývajú naozaj parádne zľavy a tento rok to bude 24. 11. 2023! 

Ďalším produktom je fixačný sprej od NYX Professional Makeup - Makeup Setting Spray Matte. Fixačný sprej veľmi nepoužívam, čo je veľká chyba a potrebujem to ihneď zmeniť. Po prelúskaní internetu som našla práve tento od NYX-u, ktorý sľubuje krásnu výdrž make-upu! Pomáha udržať make-up na mieste celý deň. Zabraňuje rozmazávaniu a blednutiu líčidiel, vďaka čomu vyzerá tvár sviežo a upravene aj po mnohých hodinách. Mierne matný finiš fixátora pomáha absorbovať prebytočný olej z pokožky a zanecháva tvár bez lesku, čím jej dodáva prirodzený vzhľad. Keď sme už pri make-upe, tak ma zaujala aj táto podkladová báza Gosh Primer Plus, ktorá by mala byť aj hydratačná a to je presne to, čo potrebujem. Počas jesene mám pocit, že mám oveľa suchšiu pleť, a používanie make-upu tomu vôbec nerobí najlepšie. Táto podkladová báza pomáha vyhladiť pleť, zjemniť jej textúru a rozžiariť ju. Zároveň chráni pleť pred vonkajšími vplyvmi a zvyšuje odolnosť líčenia. Veľkým plusom je, že sa jedná o vegánsky produkt. 

Vyhliadla som si aj nové hubky od Real Techniques Original Collection Base. Momentálne používam na nanášanie make-upu štetec, ale chcela by som vyskúšať aj takéto hubky. Tieto hubky nájdete aj v iných farbách. Hrana hubky je ideálna na krytie nedokonalostí, ako sú napríklad akné alebo pigmentové škvrny. Hubka je podľa recenzií veľmi mäkká a príjemná na dotyk. Výhodou je, že v balení sa nachádzajú rovno 2 hubky. 

Predposledným produktom je od značky Dr. Jart+ Cicapair™ Tiger Grass Color Correcting Treatment, ktorý je intenzívny krém redukujúci začervenanie pleti. Úprimne túto značku vôbec nepoznám, ale tento produkt ma veľmi zaujal. Neskutočné recenzie som na neho čítala a to zloženie hovorí za seba! 
Zloženie:
Centella Cx™ – ingrediencia získaná z pupočníka ázijského, byliny obľúbenej v Ázii po tisíce rokov, prináša okamžitú úľavu, má antioxidačné účinky
Cicabond™ – podporuje prirodzenú obnovu pleti, posilňuje jej bariéru pleti 
Jartbiome ∨™ – využíva inovatívnu kórejskú technológiu, obnovuje rovnováhu pleti, posilňuje jej prirodzenú hydratačnú bariéru

Medzičasom ako sa písal tento článok, som si ho aj hodila do košíka, keďže akurát prebiehajú na e-shope akcie, a bola na neho zľava. Určite bude na neho aj článok. :)

Posledným produktom je trend z Tik Toku a Instagramu, a to pomôcka na vlny bez tepelnej úpravy. Neskutočne dlho som už hľadala takýto set na vlny v primeranej cene. Tento set je tiež momentálne v zľave za úplne super cenu. Tento je od značky BrushArt - Hair Heatless hair curling set

Ako sa Vám páčil tento článok? Aj vy máte vyhliadnuté nejaké produkty, ktoré by ste si chceli zaobstarať? Majte krásny deň! 

You Might Also Like

3 comments

  1. Ahoj, pěkný článek! :) žádný z tvých vysněných produktů neznám. Já teď momentálně nemám úplně konkrétní věci, které bych chtěla. Vím jen, že budu brzy potřebovat novou řasenku. :)
    Snad se ti tvá přání splní. ♥

    Little Dreamer

    ReplyDelete
  2. Such a wonderful list! I really love the Real Techniques products!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  3. Moc pěkný wishlist, spoustu věcí by se mi také zamlouvalo. :) Snad se ti podařilo všechna přání splnit a budeš s produkty spokojená. :))

    ReplyDelete