BACK TO SCHOOL WITH NOTINO

10:18

notino, back to school, design, musli, snack, healthy, blog, inspiration, school, kids


Ahojte! Ako sa máte? Pred pár dňami sa nám začal nový školský rok, pričom pre niektorých to bol dokonca ich prvý školský rok. Je to ich prvý veľký krok na ceste života. :)  Myslím si, že toto obdobie je veľmi náročné či už zo strany detí, ale hlavne pre rodičov, ktorí musia zabezpečiť všetky potreby pre ich bezproblémový štart do tohto nového obdobia. Nehovoriac o tom, že toto obdobie je nielen psychicky ale i finančne veľmi náročné. Hlavnú a vyčerpateľnú položku predstavujú samozrejme školské, hygienické potreby, či potreby na telesnú alebo výtvarnú výchovu. Teraz, keď som už študentkou vysokej školy, moje školské potreby sa úplne zminimalizovali, čomu sa veľmi teším, pričom to tak nebolo stále. Keďže sa tieto potreby musia každoročne zakupovať podľa aktuálnej situácie a rozvrhov, preto si myslím že je dôležité investovať aj do určitých položiek, ktoré stačí zakúpiť jednorázovo a budú nám slúžiť viac rokov po sebe. :) 

Práve preto som Vám dnes prieniesla malú inšpiráciu ohľadom nejakých nevyhnutností, ktoré by sa každému žiakovi určite zišli a možno aj zjednodušili každodenný proces balenia občerstvenia pre Vašich ratolestí. :) Bolo to pre mňa veľkým prekvapením, keď som zistila, že na Notino, majú aj takéto produkty. Už aj to bolo pre mňa neskutočné, keď som na e-shope prvý krát objavila produkty ako sú ovsené vločky, ryžové kaše, pohánku a mnoho ďalších müsli produktov. Do tejto mini inšpirácie som si pre Vás v rámci jednorázovej kúpy na viac rokov vybrala práve jedno z desiatových boxov a to od značky Bento Midi v univerzálnom farebnom vyhotovení. Medzi ďalšiu "investíciu" patria aj viackrát použiteľné detské fľaše na vodu alebo džúsy, ktoré nájdete hneď vo viacerých dizajnoch či už pre chlapčeka alebo dievčatko. 

Ďalšou položkou, ktorá ma veľmi zaujala je práve termoska pre deti, ktorú Vaše detičky vedia využiť aj pri mimoškolských aktivitách ako sú napríklad lyžovačky, chladné lesné prechádzky a mnoho ďalších aktivít. :)  

A to najlepšie a najchutnejšie sme si nechali na záver. Objavila som aj špeciálne zdravé snacky, ktoré by detičkách určite veľmi chutili, vo forme mrazom sušeného ovocia a chrumkavého jahodového müsli. Jedno už teraz viem. Tieto produkty si v mojej nasledujúcej objednávke určite priložím do svojho košíka! :)

Ako ste prežili prvý školský deň? Či už to bol Váš, alebo Vašich detí. :)

Majte krásny víkend! 

You Might Also Like

2 comments