Len to najlepšie od Astratex.sk

17:41

Ahojte! Ako sa máte? Mne sa už konečne končí zimný semester ale tým pádom sa mi pomaly blížia aj skúšky, z ktorých sa už tak veľmi neteším. O to viac sa teším na Vianoce a zimné obdobie, kedy si človek spraví teplý čajík, zababuší sa a pozerá sa na zasneženú krajinu. Vtedy mi naozaj nič viac nechýba! Pred pár dňami som už konečne začala rozmýšľať nad vianočnými darčekmi a nad tým, ako prekvapím mojich najbližších. :) Aj keď kupovanie veľkých vianočných darčekov veľmi nepodporujem, nejakej maličkosti sa poteší každý z nás. :) 

Ja som vďaka blogu narazila na e-shop Astratex.sk, ktorý ma veľmi milo prekvapil! Už aj predtým som na neho čítala veľmi pozitívne ohlasy a recenzie ale ako sa hovorí, človek verí iba vlastným skúsenostiam. :) Tovar, ktorý je v ponuke je naozaj veľmi široký ale najviac dominuje tovar so spodnou bielizňou. Tu si naozaj každý nájde niečo pre seba, či sú to už deti, ženy či páni. Nájdete tu tiež výbavu do domácnosti, dekorácie, nočnú bielizeň a mnoho iných skvelých vecí. :) Pri nákupe som si naozaj nevedela vybrať z toľkých druhov tovaru, ale bolo super, že som tu našla nielen spodnú bielizeň, ale aj napríklad krásne vrúbkované športové legíny, ktoré som už veľmi dlho potrebovala. Našla som ich od značky Only, a ten materiál je priam úžasný. Pre seba som si potom objednala aj spodnú bielizeň v podobe nohavičiek a krémovej podprsenky, ktorá sa dá použiť ako podprsenka bez ramienok. Hľadala som práve takúto podprsenku, keďže prichádza sezóna plesov a obtiahnutých šiat, vôbec som neváhala nad výberom. Tento typ podprsenky je mojim favoritom. :) Pri objednávke som nezabudla ani na moju drahú polovičku a objedla som mu tiež zopár maličkostí v podobe pánskych boxeriek, ktorých teda nikdy nie je dosť! :) Vybrala som si hneď dva výhodné balenia, ktoré ma najviac zaujali. Prvý výber padol na boxerky od značky Puma a ako ďalšie som vybrala balenie od značky Primal. S výberom a kvalitou dodaného tovaru sme boli veľmi spokojní a už sa tešíme na našu ďalšiu objednávku! :) Doteraz nechápem, akože som zatiaľ neobjednávala z tohto e-shopu. :)

Mimochodom balíček prišiel veľmi rýchlo a vecičky boli starostlivo zabelené. V balíku sa tiež nachádzali rôzne zľavové kupóny a magazín Astratex, kde nájdete veľa skvelých inšpirácii na ďalšie nákupy. :) Prinášam Vám skvelú správu a to, že máte nárok na 20% zľavu s kódom VIANOCE2022 ! Na e-shope prebiehajú pravidelne aj nejaké akcie čo sa týka dopravy zadarmo alebo výpredajov, takže neváhajte a bežte sa pozrieť! :) 

Inak prezraďte mi, ako ste natom s vianočnými darčekmi? Už máte všetko nakúpené? :) Ja nakúpim určite zopár darčekov aj na e-shope Astratex. :) 

You Might Also Like

3 comments

  1. Astratex má skvělé zboží a nejen spodní prádlo. :) Překvapily mě legíny, které jsem si od nich pořídila a jsou super pohodlné. :))

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing such a nice store! Iwill go find something to buy!

    ReplyDelete
  3. Astratex nabízí skvělé kousky, sama jich doma pár mám a sedí perfektně. :))

    ReplyDelete