Summer must haves | NOTINO 2023

17:54

        Ahojte! Ako sa máte? Od zajtra sa na základných školách začínajú prázdniny, no ja už mám prázdniny oveľa dlhšie. Tento semester sa mi podarilo spraviť skúšky omnoho rýchlejšie ako obvykle, takže si užívam zaslúžené voľno od vysokej školy. Práve preto som Vám dnes priniesla malú inšpiráciu ohľadom nejakých nevyhnutností, ktoré by sa mali v našich kozmetických taškách objaviť či už počas celého roka, ale hlavne v letnom období. Pre mňa najväčšou nevyhnutnosťou je hydratačný krém s potrebným ochranným faktorom SPF. Ja osobne používam ochranný faktor s hodnotou 50 SPF. Samozrejme všetko závisí od vašej pokožky, pigmentácie alebo potreby. Čo sa týka týchto krémov, ja už dlhodobo používam opaľovací krém na tvár od značky CeraVe, ktorý Vám môžem len odporúčať. Dôležité je chrániť nie len tvár ale aj celé telo. Sama o sebe viem, aké je to ťažké dodržiavať. Hlavne ak máte aj detičky, tak ste radi, že ste aspoň ich stihli "namazať" pred kúpaním. Ďalšou položkou je určite krém po opaľovaní, ktorý si viete zaobstarať v rôznych prevedeniach. Ja mám najradšej po opaľovacie gély alebo peny s chladivým účinkom, ktoré obsahujú panthenol alebo aloe veru. Ja som počas leta veľmi citlivá na prvé lúče slnka a musím si dávať pozor nato, ako dlho som na slnku. Ak nato zabudnem, tak nasleduje nepríjemné začervenanie a zvýraznená pigmentácia na tvári. 
        Určite dobre viete, že človek sa najkrajšie opáli pri mori. Veľa z nás sa však k moru nevie dostať tak často. Skvelou a zdravšou náhradou na krásne hnedé opálenie je pena od značky St. Moriz, ktorý je môj obľúbený a používam ho už niekoľko rokov, keď potrebujem mať opálený vzhľad na nejakú príležitosť. Počas letných mesiac sa taktiež snažím vyhýbať make-upu a rôznym ťažkým líčeniam a preto som začala používať sérum na tvár s C vitamínom, ktorý rozjasňuje pleť a minimalizuje vrásky. Ja tieto séra s C vitamínom používam už niekoľko rokov, a rozdiel je naozaj badateľný! Moje obľúbené séra sú od značky La Roche-Posay a od Delia, ktoré sa z finančného hľadiska oplatí najviac! 
        Taktiež je dôležité, aby sme sa počas leta venovali vlasom omnoho viac, keďže sú vystavené silnejšimu UV žiareniu. Odporúčam používať masky na vlasy, ktoré zabezpečujú ochranu vlasov a tiež dlhší výdrž farby. 

Ako sa Vám páčil článok? Venujete pleti, vlasom a celému telu výraznejšiu starostlivosť počas leta? :)

Majte krásny víkend! 

You Might Also Like

3 comments

  1. Excellent suggestions for the summer season! I hope you are having a great weekend!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. Super článok! Delia séra som už skúšala, no z dlhodobého hľadiska mojej pleti vôbec nevyhovovali. CeraVe produkty sú inak medzi mojími favoritmi tiež :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na instagrame ♥

    ReplyDelete
  3. Se séry zatím nemám žádnou zkušenost, ale zaujala mě tebou doporučovaná značka - mrknu na něj. :)

    ReplyDelete