TOP 5 OBĽÚBENÝCH PRODUKTOV | MARY KAY

16:01

Ahojte! Ako sa máte? Dúfam, že ste v týchto horúčavách niekde pri vode alebo pri mori, keďže sa to naozaj nedá zvládať. A to je ešte len júl. Bohužiaľ ja teraz nemôžem byť pri mori, keďže celé leto pracujem. Chodíme sa kúpať len po Slovensku alebo do Maďarska, keďže sme pri hraniciach, tak to máme najbližšie. Snáď sa nám ku koncu augusta podarí vymyslieť aj niečo iné, ale vôbec to nie je na škodu, keďže aj tu máme krásne miesta. Ale vráťme sa teda ku článku. Ja som pre Vás dnes priniesla článok s mojimi piatimi obľúbenými produktami od úžasnej Mary Kay. Bolo naozaj ťažké vybrať len päť produktov, keďže ich pravidelne používam omnoho viac. V mojom rebríčku sa ocitol aj jeden starý favorit, na ktorého si rozhodne nedám dopostiť! To, že o ktorý produkt sa jedná, sa dozviete nižšie v článku. 
Prvý produkt, ktorý by som Vám predstavila je môj obľúbený "supersérum" (naozaj sa tak volá, ale môžem s názvom len súhlasiť) Mary Kay Clinical Solutions® Rozjasňujúce supersérum, ktorý má priam zázračné vlastnosti. Sérum je výborný na pigmentové škrvy a aj na pozostatky po aknóznej pleti, ktoré ma trápia už naozaj dlhú dobu. Efekt je naozaj rýchly, vôbec som to nečakala a som nadmieru spokojná. Moja pleť je už na prvý pohľad krásne zjednotená, hladká a rozjasnená. Už dlho som si tento produkt obzerala a čítala na neho samé chvály a bola som rada, že som konečne našla niečo, čo nie len sľubuje ale aj robí s pleťou zázraky! 
Mojim starým favoritom je táto čierna maska, ktorú už používam minimálne 3 roky. Toto je už moje 3 balenie. Ten pocit "čistej pleti" je po použití tejto masky neskutočný. Presnejšie sa jedná o masku s aktívnym čiernym uhlím Clear Proof® , ktorá hĺbkovo čistí póry a moja pleť po nej vyzerá hneď lepšie! Pleť nielen čistí, ale aj ukľudňuje a zbavuje mastnoty. Táto maska je naozaj hotový poklad, ktorú musím mať stále po ruke. Taktiež odstraňuje lesk a zmatňuje pleť. Odporúčam tiež, pokiaľ máte problém s nerovnomerným sfarbením pleti a pigmentovými škvrnami. 
Neskutočnou vychytávkou je aj tento samozafarbujúci pH balzam na pery, ktorý ma stále prekvapí novou farbou. Veľa krát nemám čas použiť rúž, ale chcem troška zvýrazniť pery, tak je to naozaj úžasné! Tento balzam naozaj svedčí každej žene. A to ešte nehovorím o hydratácii, tá je tiež luxusná. Čo sa týka farebnosti, tak reaguje na pH našich pier a tak vytvára naozaj neodolateľné odtiene. Ja ho mám v odtieni Ballet Pink, ktorý je jeden z dvoch odtieňov a je naozaj jemný. 
Na tejto fotke môžete vidieť tiež môjho aktuálne najväčšieho pomocníka, čo sa týka čistenia štetcov. Počas leta sa líčim omnoho viac, keďže častejšie chodíme na oslavy, svadby atď. a štetce si tým pádom musím čistiť viac krát. Pomocou tohto silikónového srdiečka to ide jedna radosť, keďže má na povrchu rôzne štruktúry. 
Posledným produktom je tento CC krém, ktorý momentálne používam namiesto ťažkých make-upov, ktoré v lete len zbytočne upchávajú moje póry. Jedná sa o krém s ochranným faktorom SPF 15, ktorý je naozaj minimálny, ktorým by sme mali chrániť našu pleť. Viete si ho zadovážiť v 3 odtieňoch, pričom ja ho mám v odtieni Light to Medium. Pleť krásne hydratuje a zjednocuje. Veľkým plusom je to, že aj keď na tvári pôsobí veľmi prirodzene, dokáže veľmi pekne zakryť nedokonalosti pleti. Nanáša sa veľmi jednoducho, či už štetcom alebo beauty blenderom, no nie je problém ho naniesť aj rukou. Je nemastný, neparfumovaný a hlavne dermatologicky testovaný na alergické reakcie pokožky. Ja ho používam denno denne a som nadmieru spokojná! Dlho som odsudzovala CC krémy, lebo pôsobili tak neprirodzene, ale tento krém od značky Mary Kay búra mýty! 

Ako sa Vám páčil tento typ článku? Máte aj vy svoje obľúbené produkty či už počas leta, alebo celoročne? Budem rada, ak zanecháte komentár. :) Majte krásny a úspešný týždeň! 

You Might Also Like

2 comments

  1. These products look really wonderful. Especially that self tinting lip balm. What a cool concept!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. Ta maska s černým uhlím vypadá skvěle, hned bych jí vyzkoušela. :) Mary Kay je super značka.

    ReplyDelete